Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar Sigma lenzen huren ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar Sigma lenzen huren ?

    Is er iemand die weet waar je ook de sigma 70-200 f2.8 apo ex met canon vatting kan huren voor een aantal dagen ?
    Op de meeste plaatsen zijn het alleen maar Canon of Nikon lenzen.
    Ik zou deze lens eens graag willen uitproberen omdat ik nog altijd twijfel tussen deze en de canon 70-200 f4L USM (en blijkbaar is de canon nog moeilijk te krijgen).

    Bert.
    Last edited by machb; 2 augustus 2005, 19:04.

  • #2
    Re: waar Sigma lenzen huren ?

    Ja, ben ook benieuwd.
    Ik weet dat Bartok in Hassel er verhuurt, maar de keuze is niet zo heel groot.

    Greetz,

    Loes

    Comment


    • #3
      Re: waar Sigma lenzen huren ?

      Ik denk dat u op dit moment deze lens nergens kunt huren. Want de nieuwe DG versie is net uit en Sigma heeft op dit moment enorme lever problemen.

      Enkel de grotere EX dealers die op tijd hebben besteld kunnen de lens direct uit voorraad leveren.

      Deze nieuwe Sigma 70-200mm f2.8 DG versie is al aardig in de buurt van de Canon 70-200mm f2.8 en de prijs ook !
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: waar Sigma lenzen huren ?

        Maar dat is nu net met die canon 70-200 /f4.0 L USM ook zo . Die is bijna nergens meer te krijgen. Ik hoor geruchten dat die pas eind september begin oktober terug leverbaar is. De Sigma 70-200 (eventueel zonder DG) moet toch ergens te huur zijn.

        Comment


        • #5
          Re: waar Sigma lenzen huren ?

          De nieuwe Canon 70-200mm f4 is begin oktober leverbaar met een going-prijs van Euro 798,- inclusief btw.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: waar Sigma lenzen huren ?

            Zijn er websites van die zaken waar je lenzen kan huren? Of eventueel naam, adres, telefoon?
            www.jurgengeys.be - www.apertura.be

            Comment


            • #7
              Re: waar Sigma lenzen huren ?

              Otto,

              Jij spreekt van de nieuwe canon, komt er dan een vernieuwde versie van die 70-200 f4 lens uit ? En wat zijn dan de eventuele veranderingen ?


              JGeys,


              Winkel gerund met behulp van PrestaShop

              This website is for sale! focilux.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, focilux.be has it all. We hope you find what you are searching for!


              maar geen die de sigma 70-200 voor canon verhuren.


              Bert.

              Comment


              • #8
                Re: waar Sigma lenzen huren ?

                off topic/

                de canon 70-200 f4 usm net besteld bij corné, lvertijd 1 a 1 1/2 week wegens de enorme vraag...
                Kijk ook eens op mijn Fotoalbum : http://jacg.org

                Comment

                Working...
                X