Na vele maanden sparen , eindelijk zover ... deze week wil ik bestelling doen ;-)
MAAR .....
Zit nog met paar keuze-problemen ...
Aankoop Canon EOS 1D Mark II met toebehoren ...
Zowieso neem ik de all round lens EF 24-70mm f/2.8L USM ( beste keuze volgens velen) indien niet hoor ik dat graag, hoe kan ik testen of m'n exemplaar scherp is ? want volgens velen zijn er soms soft copies van ??
daarbij wil ik nog een 2de lens , ik twijfel tussen volgende ...
EF 70-200mm f/2.8L IS USM of EF 180mm f/3.5L Macro USM of EF 300mm f/4L IS USM
Wat zouden jullie aanraden en/of doen ?
Ik neem dolgraag macro's, maar wil ook close-up kunnen maken van dieren en vogels ( alleen vogels niet kleiner dan een eend ) vandaar die 70-200mm of 300mm , waarschijnlijk neem ik de 1.4x extender erbij.
Kan ik met de 70-200 of de 300mm ook macro's nemen ? met of zonder ext-EF25II ?? Iemand voorbeelden van macro's ? met bovenstaande lenzen ?
Plzzz help me bij m'n keuze ... nogal dringend want ik sta te popelen om te bestellen ;-)
Tnxs
MAAR .....
Zit nog met paar keuze-problemen ...
Aankoop Canon EOS 1D Mark II met toebehoren ...
Zowieso neem ik de all round lens EF 24-70mm f/2.8L USM ( beste keuze volgens velen) indien niet hoor ik dat graag, hoe kan ik testen of m'n exemplaar scherp is ? want volgens velen zijn er soms soft copies van ??
daarbij wil ik nog een 2de lens , ik twijfel tussen volgende ...
EF 70-200mm f/2.8L IS USM of EF 180mm f/3.5L Macro USM of EF 300mm f/4L IS USM
Wat zouden jullie aanraden en/of doen ?
Ik neem dolgraag macro's, maar wil ook close-up kunnen maken van dieren en vogels ( alleen vogels niet kleiner dan een eend ) vandaar die 70-200mm of 300mm , waarschijnlijk neem ik de 1.4x extender erbij.
Kan ik met de 70-200 of de 300mm ook macro's nemen ? met of zonder ext-EF25II ?? Iemand voorbeelden van macro's ? met bovenstaande lenzen ?
Plzzz help me bij m'n keuze ... nogal dringend want ik sta te popelen om te bestellen ;-)
Tnxs
Comment