Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma APO Tele Converter 1.4X AF EX Sigma AF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma APO Tele Converter 1.4X AF EX Sigma AF

Ik ben in bezit van een apo 100-300 f4 ex if hsm van sigma,
    toch wil ik mijn zoomrange nog wat uitbreiden en had gedacht aan de aanschaf van een extender 1.4 zou dit verstandig zijn of weggegooid geld, ik ben voorlopig ook niet van zinnens om een nieuwe lens met een groter zoombereik te kopen vanwege de kostprijs daarom als alternatief gedacht aan die extender... dus graag doe ik beroep op uw kennis en ervaring.
    Tevens wil ik mij ook een monopod aanschaffen, waar moet ik hier dan weer op letten, er zal al vlug een klein 2 kilo op moeten rusten..
    alvast bedankt voor uw advies..

groeten sensor
    Groeten Sensor

Re: Sigma APO Tele Converter 1.4X AF EX Sigma AF

Ik heb dezelfde combinatie, en ben er toch tevreden over.
    zie links in deze post

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Ik denk wel dat een 1.4 converter nuttig is. Daarom heb ik er me ook een aangeschaft samen met de Sigma 70-200 die ik normaal in de loop van volgende week hoop te ontvangen. Als je dus nog wat geduld heb, kan ik er binnen een week wat meer over vertellen.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
        Ik denk wel dat een 1.4 converter nuttig is. Daarom heb ik er me ook een aangeschaft samen met de Sigma 70-200 die ik normaal in de loop van volgende week hoop te ontvangen. Als je dus nog wat geduld heb, kan ik er binnen een week wat meer over vertellen.
        mag ik weten waar je hem gekocht hebt ik zie der een staan voor 149 euro,http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm
        Groeten Sensor

Comment

Ik heb hem besteld, samen met de lens, bij Corné (http://www.cornevaniperen.nl/proddet...sig038&cat=136) voor €175.
          Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
          Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sensor
            mag ik weten waar je hem gekocht hebt ik zie der een staan voor 149 euro,http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm
            Ik dacht dat de Sigma 1.4 TC vandaag €179 kost bij sdcard en €175 bij Corné?
            Waar precies staat hij volgens u aan €149?...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
              Ik dacht dat de Sigma 1.4 TC vandaag €179 kost bij sdcard en €175 bij Corné?
              Waar precies staat hij volgens u aan €149?...
              ik zie duidelijk 149 euro voor de 1.4 en 179 euro voor de 2.0 bij sdcard dus, zie lenzen-sigma-extender...of zie ik iets over het hoofd
              Groeten Sensor

Comment

ik zie duidelijk 149 euro voor de 1.4 en 179 euro voor de 2.0 bij sdcard dus, zie lenzen-sigma-extender...of zie ik iets over het hoofd

Opgelet, de 149 Euro is voor de pure Sigma-versie, de Sigma-versie voor Nikon staat wel degelijk aan 179 :

Sigma APO Tele Converter 1.4X AF EX voor Nikon AF
                On-Line prijs: EUR 179,00
                D7000 en wat glas

Comment

Je hebt gelijk. Jij keek direct onder Sigma (d.i. Sigma-vatting).
                  Ik keek echter onder Nikon - Sigma lenzen - Extender,... enne,... ja ik heb ook gelijk!
                  Er is dus blijkbaar een prijsverschil naargelang de vatting!?... Is mij eerder ook al opgevallen....

Edit: oeps, Luad klopte mij op de meet....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                    Je hebt gelijk. Jij keek direct onder Sigma (d.i. Sigma-vatting).
                    Ik keek echter onder Nikon - Sigma lenzen - Extender,... enne,... ja ik heb ook gelijk!
                    Er is dus blijkbaar een prijsverschil naargelang de vatting!?... Is mij eerder ook al opgevallen....

Edit: oeps, Luad klopte mij op de meet....
                    ja nu snap ik het ook zo leer je nog eens wat nu nog op zoek naar een geschikte monopod.. iemand een idee
                    Groeten Sensor

Comment

nu nog op zoek naar een geschikte monopod.. iemand een idee
                      Onlangs hebben wij hier nog e.e.a. over gepost.
                      Doe eens een searchke onder "Monopod" en "Manfrotto".
                      Ik heb de Manfrotto 681b. Stevig machien!

Comment

ja nu snap ik het ook zo leer je nog eens wat nu nog op zoek naar een geschikte monopod.. iemand een idee

Hier is een link:
                        Discover the best camera and video camera tripods, monopods and photography accessories from Manfrotto UK. Fast delivery, order today!

Is een perfecte monopod met een goingprijs van de tussen de 70 - 80 Euro
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                          Hier is een link:
                          Discover the best camera and video camera tripods, monopods and photography accessories from Manfrotto UK. Fast delivery, order today!

Is een perfecte monopod met een goingprijs van de tussen de 70 - 80 Euro
                          is dat die Neotec ? anders lijkt die daar goed op hoor ... en vrijgoedkoop ook!
                          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Neen, dit zijn de Neotec's

Manfrotto Monopod Neotec zwart 684 B going prijs rond de 109,- Euro inkl 21% btw in Belgie

Manfrotto Monopod Neotec zwart 685 B going prijs rond de 139,- Euro inkl 21% btw in Belgie
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
                            X