Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kenko convertor 1.4 Pro 300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kenko convertor 1.4 Pro 300

Kenko convertor 1.4 Pro 300 functioneel met Nikon D70 en Nikkor 80-200/f2.8D...?? (draaizoom)
    Bestaat deze converter ook in het zwart ? Hoeveel stops verlies??? En welk bereik levert dit met deze lens totaal op???
    Thanks for respons.. toffe bende die BD's
    MVG refibe.

Last edited by rexabe; 20 juni 2005, 20:08.
    [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Re: Kenko convertor 1.4 Pro 300

Als je een zwarte wil, dan kan je misschien beter een Sigma converter kopen .

En met een 1,4x verlies je meestal 1 stop.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

En kwalitatief beter of minder dan Kenko ??
      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Sigma converter is niet op alle lenzen te gebruiken. Vraag dat maar eens aan Aquarius.

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
          Sigma converter is niet op alle lenzen te gebruiken. Vraag dat maar eens aan Aquarius.

Groetjes,
          Pol.
          Ik had ook menen te lezen dat de Sigma TC's idd. speciaal voor een zéér beperkt aantal Sigma EX-lenzen getekend waren. De AF functie is bovendien slechts in een paar gevallen mogelijk....

Zouden de Kenko's universeler inzetbaar zijn? Is bij voldoende lichtsterkte de AF functie gewaarborgd en hoe goed is de afbeeldingskwaliteit?...

Comment

Nochthans ook opletten met de kenko. mijn D70 en de sigma 100-300 waren met de kenko niet aan de praat te krijgen (heel trage focus, als hij al wou, en foute belichting).
            Al de andere lenzen uit mijn signature wel.

Ik heb hem dan omgewisseld voor de sigma, want de 100-300 is wat ik wil kunnen gebruiken. En op de sigma past dan weer alleen maar de 100-300 vanwege een vooruitstekend lens element in de tc.

De kenko zal wel met meer lenzen compatible zijn dan de sigma, maar de uitzondering bevestigt de regel.

Gelukkig maakt corne hier geen probleem van.

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens

Groetjes,
            Pol.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

Test van Tamron TC 1.4 en 2:

Tamron TC en Kenko Pro zijn identiek

Comment

Normale AF lenzen werken alleen samen met de Kenko. Ook als Soligor verkrijgbaar, ook in zwart.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

Comment

Working...
                X