Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse Handleiding voor de Nikon 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nederlandse Handleiding voor de Nikon 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor

Onlangs heb ik de Nikon 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor gekocht. Het is een importmodel. Nu ben ik opzoek gegaan naar een NL handleiding. Maar van INCA heb ik begrepen dat er geen NL handleidingen worden meegeleverd bij Nikkorlenzen. Nu is mijn vraag of dat inderdaad zo is.

Of weten jullie misschien goede site's waar info opstaat.
    Met vriendelijke groet,

Berry

Nikon D70, SB600, 18-70mm kitlens, 70-200mm f2.8 G VR. www.onzereiservaringen.nl

Re: Nederlandse Handleiding voor de Nikon 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor

Ik heb hier de handleiding liggen en idd géén nedrelands in te bespeuren

Comment

Re: Nederlandse Handleiding voor de Nikon 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor

Coby en ik hebben ieder zo,n lens maar geen NL gebruiksaanwijzing er bij (inca)

Groetjes NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

Comment

Dit riekt heel erg naar een dubbelpost oftewel crossposten! Dat is niet toegestaan op BD, dus let daar in de toekomst wel op. Maar omdat je toch wat extra info vraagt laat ik het topic open staan.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

Comment

tja, zoveel gebruiksaanwijzingen heb je er niet bij nodig denk ik.
          VR normaal, is normale situatie
          VR active, alleen als je zelf op een bewegende ondergrond staat, anders niet !

Full, stelt hij scherp over het gehele gebied
          2,5-oneindig, stelt hij niet scherp op onderwerpen dichterbij dan 2,5 meter

Voor de rest !!!

Heel veel shootplezier !
          Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monsi
            tja, zoveel gebruiksaanwijzingen heb je er niet bij nodig denk ik.
            VR normaal, is normale situatie
            VR active, alleen als je zelf op een bewegende ondergrond staat, anders niet !

Full, stelt hij scherp over het gehele gebied
            2,5-oneindig, stelt hij niet scherp op onderwerpen dichterbij dan 2,5 meter

Voor de rest !!!

Heel veel shootplezier !
            das idd ongeveer alles ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLP
              Dit riekt heel erg naar een dubbelpost oftewel crossposten! Dat is niet toegestaan op BD, dus let daar in de toekomst wel op. Maar omdat je toch wat extra info vraagt laat ik het topic open staan.
              Wat een gulheid

Comment

Bij sommige toestellen moet je het toestel uitschakelen bij het wisselen, maar dat stata ook niet in de engelse manual.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

Comment

Working...
                X