Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lens vraagje

Hallo,

Na eindelijk flink sparen heb ik 350€ bijmekaar en dacht de Nikon AF 70-300mm F4.0-5.6 D ED te kunnen bestellen maar wat blijkt nu deze is overal uit verkocht voor 300€ zucht!!!
    De sigma 70-300 macro super 2 is eveneens uitverkocht.
    Nu heb ik het net af gesurft en er zijn wel Nikon AF 70-300mm F4.0-5.6 D ED te koop maar dan praten ze over importlenzen kan iemand mij vertellen wat dit inhoud en of ik deze kan gebruiken ,de lenzen voor nederland zijn 30€ duurder waarom?.
    Is er nog een andere optie/merk die wat voor mij kan betekenen?

Fasole
    Rivieren weten het; er is geen haast bij.
    Op een dag komen we er wel
    Fujifilm 9600- Canon power shot A700

Re: Lens vraagje

Volgens mij zijn importlenzen even betrouwbaar. Het enige verschil is (volgens mij althans) de belettering van de lens (bvb feet ipv meter)....

Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fasole
      Hallo,

Na eindelijk flink sparen heb ik 350€ bijmekaar en dacht de Nikon AF 70-300mm F4.0-5.6 D ED te kunnen bestellen maar wat blijkt nu deze is overal uit verkocht voor 300€ zucht!!!
      De sigma 70-300 macro super 2 is eveneens uitverkocht.
      Nu heb ik het net af gesurft en er zijn wel Nikon AF 70-300mm F4.0-5.6 D ED te koop maar dan praten ze over importlenzen kan iemand mij vertellen wat dit inhoud en of ik deze kan gebruiken ,de lenzen voor nederland zijn 30€ duurder waarom?.
      Is er nog een andere optie/merk die wat voor mij kan betekenen?

Fasole
      Als ik me niet vergis staat die Sigma bij Corné nog steeds te koop?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

er staat een dt fout in uwe sig

Comment

In deze tijd (vakantiegeld binnen, de zomer komt eraan), gaan er volop lenzen in de verkoop. Ik heb mijn 70-300G lens net verkocht aan Fabbe maar kan je verzekeren dat wat mij betreft het verschil in prijs tussen de G lens en de ED lens aan de getrokken foto's niet te zien is. Op 300 zijn zel alle ene beetje zacht en natuurlijk moeilijker stil te houden..
          IN IEDER GEVAL IS ER VEEL ZEER GOED (WEINIG) GEBRUIKT MATERIAAL TE KOOP.
          Voor een goede 2e handse lens is dus 100 soms al ruim voldoende, voor het geld dat je gespaard hebt koop je al een prachtige Sigma 180mm macro lens en voor ietsje meer een zeer nette 2.8 80-200 schuifzoom.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Eddy heeft eentje met vraagprijs 190 euro op Marktplaats.nl gezet. Verkoper werkt in Breda.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

Hoi

Ik verkoop mijn Sigma 70-300/4-5,6 AF APO Macro Super II voor Nikon compleet zoals in de winkel met alles er op en er aan.
              Deze lens is nog maar 1 maand oud... en er zijn geen 50 foto's mee genomen.
              Ze is geen 2 uur op de camera geweest hier in de tuin.

Ik ga een sigma 18-200 kopen om dat ik deze meer ga gebruiken om aan straatfotografie te doen.

Doe maar een bod via PM.
              Van welke regio ben je?
              Ik ben van Maasmechelen.

Mvg
              DigiJos
              "Fotograferen zonder kleur is de kunst van het weglaten. Het is een medium dat eenvoud aanbrengt."

Comment

Working...
              X