Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 70-300/4-5.6 G compatibel met D70???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon 70-300/4-5.6 G compatibel met D70???

Deze vraag zal voor de kenners onder jullie overkomen als een domme vraag waarschijnlijk. Maar ik ben op zoek naar een gewone zoomlens om redelijke foto's te kunnen trekken vooral in het open daglicht buiten.

Ik ben enkele lenzen aan het volgen op tweedehands sites, ik werk met een nikon D70 digitale spiegelreflex camera 18-70 mm.

Ik zag een lens Nikon 70-300/4-5.6 G op een site aangeboden, deze is nieuw (werd gekocht in een kit en de fotograaf gebruikt deze niet). Vraagprijs was 150 euro, maar ik heb bekomen dat hij ze evt van de hand doet voor SLECHTS 90 euro.

Het enige waar ik nu aan twijfel is ... is deze lens effectief compatibel met de D70?

(en mss waar moet ik naar kijken als ik naar lenzen kijk op het internet of deze compatibel zijn met de Nikon D70? Ik lees vaak Sigma lenzen maar ... heb totaal geen idee of die dan compatibel zijn.)

Ik dank de mensen die me iets meer uitleg kunnen en willen geven. Hartelijk dank bij voorbaat

Re: Nikon 70-300/4-5.6 G compatibel met D70???

Deze is naar mijn weten zeker compatibel met de D70 (wordt trouwens af en toe in een kit met de D70 en 18-70 aangeboden). Dus geen zorgen maken
    D7000 en wat glas

Comment

Is compatibel, maar kost nieuw maar 99 euro... dus 'k zou nog iets aan de prijs proberen af te doen

http://www.topfoto.de/ gaan, en zoeken op Nikon 70-300/4,0-5,6 AF G Nikkor schwarz

mvg
      J.
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Nieuwprijs is bij beeldprofessional (in NL) 115 euro (+12.5 a 25 euro verzendkosten, wat het totaal op minimum 127.5 euro brengt), maar voor 99 euro vind je hem nergens hoor !
        Tot nu toe hem het goedkoopst op beeldprofessional gevonden.
        Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DVdB
          Nieuwprijs is bij beeldprofessional (in NL) 115 euro (+12.5 a 25 euro verzendkosten, wat het totaal op minimum 127.5 euro brengt), maar voor 99 euro vind je hem nergens hoor !
          Tot nu toe hem het goedkoopst op beeldprofessional gevonden.

Ga maar gaan kijken bij topfoto... klik op de link in mijn vorige post, en doe een copy en paste van de lensbenaming in de zoekfunctie van de site.

mvg
          Joris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
            Ga maar gaan kijken bij topfoto... klik op de link in mijn vorige post, en doe een copy en paste van de lensbenaming in de zoekfunctie van de site.

mvg
            Joris
            Heb ik idd ns gedaan, en klopt idd 19.99 euro. Maar ik denk wel dat je daar nog verzendingskosten bij moet tellen, of ...?
            Last edited by jako_yellow; 6 juni 2005, 14:07.

Comment

mvg
              Joris
              Heb ik gedaan ... totale kostprijs bij verzending via gewone post 117.90 euro !
              Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

Comment

En die 2e hands is dat 90 met verzending inbegrepen ?

dus bij topfoto kost ze nieuw 99 euro, zonder verdzendkosten natuurlijk.

Comment

En die 2e hands is dat 90 met verzending inbegrepen ?

dus bij topfoto kost ze nieuw 99 euro, zonder verdzendkosten natuurlijk.
                  Idd, maar dan haal je de lens zelf af ...
                  En ik heb denk ik dankzij dit forum een goede mogelijkheid gevonden bij iemand om deze lens - tweedehands aan te kopen ... kreeg enkele zeer interessante Private messages, ... we zien wel .. ik zie het wel zitten alavast
                  Last edited by jako_yellow; 6 juni 2005, 16:05.

Comment

Working...
                  X