Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Binnen kort wil ik deze lens voor de 10d 24-70/2.8 l usm aanschaffen,maar wat zit hierbij zit er al een zonnekap bij of moet ik die er los bij kopen??.
Dit zijn de lensen die ik nu heb!
128-135mm usm
70-200mm 1.4 L usm (wit)
William.
Ge krijgt er niks bij, al wat in de doos zit daar heb je voor betaald.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ok dan!! ik dacht nog even dat je voor dat geld nog een zonnekap bij moest kopen,maar ik zou zeggen voor dat geld?? mag die er ook wel bij zitten?.
Ik las ook nog iets dat dezel lens problemen zou geven op een 10D die ik heb!! maar dat zal toch best wel mee vallen toch!.
William.
het advies wat ik kan geven is dat je even je camera mee neemt en de lens die je gaat kopen test.
Het is inderdaad bij sommige 10D's het feit dat de 7 punts sensor, minder gevoelig dan de 9 punts van de 20D, wat focus issues geeft.
Spreek ook af met de verkoper dat je met voorbeelden terug mag komen als het achteraf toch niet naar wens is.
Ik weet niet waar je woont maar je mag evt wel komen testen want ik heb er eentje. Ik woon in Roosendaal (NL)
Comment