Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portretlens in jersey

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• portretlens in jersey

misschien een wat vreemd verzoek maar eind juni ga ik op reis naar jersey (dat belastingsvrij paradijs ja :d) en aangezien daar geen belastingen zijn weet iemand in de buurt van st helier een winkel?? en kan iemand me een goede portretlens aanraden van max een 400 euro (canon keb een 10d)

thx!
    canon 10d, tamron 28-75, sigma 18-50, sigma 135-400, metz 54mz-4, eenvoudig statief en dat alles in een lowepro dryzone 100

Re: portretlens in jersey

naar het schijnt is de canon 85 1.8 een hele goede portretlens voor een 10d, ik overweeg die ook aan te schaffen maar zou ze eerst eens willen testen

Comment

Re: portretlens in jersey

Hallo,

Als je daar dan al een lens kunt vinden dan kunt ge bij terugkomst in belgie problemen krijgen. Indien je niet kan bewijzen dat daar al btw is op gehoffen dan zul je die bij aankomst moeten betalen als ze je vatten. Die kans bestaat wel. Daarom dat ik altijd mijn papieren van toestel en lenzen meedoe als ik op reis ga, om zo problemen bij terugkomst te voorkomen (valt onder de wet van smokkelen). Best nog even navragen aan douanedienst of bij mensen die daar redelijk op de hoogte van zijn. hopelijk lukt het je. succes

Vriendelijke groeten

Comment

Working...
      X