Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 28-80 en Tamron 70-300mm lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamron 28-80 en Tamron 70-300mm lens

Hallo mensen,

Ik ben van plan om binnenkort de EOS350D aan te schaffen.
    Is het zo dat deze twee opjectieven, die op de EOS 500N zitten ook op de EOS350D passen?

En kun je met deze lensen ook automatisch kan scherp stellen?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Flying Thunderball
    Canon EOS350D + 18-55 Kitlens + 1GB Sandisk

Re: Tamron 28-80 en Tamron 70-300mm lens

Als het types zijn die je hier kan terugvinden:

Dan zullen ze wel werken op je 350D.

Ik heb even gekeken, en het zijn zeker geen toplenzen, maar ze zullen waarschijnlijk wel werken.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Als het types zijn die je hier kan terugvinden:

Dan zullen ze wel werken op je 350D.

Ik heb even gekeken, en het zijn zeker geen toplenzen, maar ze zullen waarschijnlijk wel werken.
      Bedankt voor je/uw reactie.
      Even terug komend op "het zijn zeker geen toplenzen"
      Zouden ze wel beter zijn dan de standaard bijgeleverde lens op de body van de EOS350D? (18-55mm).

Dit in overweging om alleen de body te kopen (350d).

Met vriendelijke groet,

Flying Thunderball

Comment

Als je voor niet teveel geld een breedhoeklens bij je setje wil, dan kan je toch best overwegen om de kit met de 18-55 te nemen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

de 28-70 f2.8 van Tamron echt wel top ! In reviews bijna evenwaardig aan dezelfde L lens van Canon.
          Ik zou wel de kitlens er bij nemen, een groothoek is heel intressant hoor
          bij afa versand (ik kan de link niet geven mijn pc is zo net even zonder energie gevallen, en mijn ups is niet ingeslagen dus alle bookmarks kwijt ) of zo iets is ze voor minder dan 300 euro te verkrijgen.
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Bedankt voor jullie reacties, ik ga er dus toch waarschijnlijk één met kit lens kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
              bij afa versand (ik kan de link niet geven mijn pc is zo net even zonder energie gevallen, en mijn ups is niet ingeslagen dus alle bookmarks kwijt ) of zo iets is ze voor minder dan 300 euro te verkrijgen.
              Hier dus
              Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
              Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door domibal
                Hier dus
                Heb u hem daar ook besteld? Hoe zat het met de levering, was u lens goed ingepakt ? Geen scherven thuis gekregen, Hoe zit het inverband met de garantie ? Moest er eens iets met gebeuren?
                Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                  Heb u hem daar ook besteld? Hoe zat het met de levering, was u lens goed ingepakt ? Geen scherven thuis gekregen, Hoe zit het inverband met de garantie ? Moest er eens iets met gebeuren?
                  Inderdaad, heb em er ook besteld en alles is prima verlopen.
                  Geleverd in originele (goed gesloten) verpakking en wat betreft de garantie, gekocht in EU, dus daar kan je net zo goed hier bij ons mee terecht mocht er zich een probleem voordoen.
                  Prima shop dus en er zijn er hier op BD al vele die daar hun tamron hebben besteld
                  Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                  Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Working...
                  X