Hello,
vandaag naar foto Nelissen geweest hier in Mechelen ,
en gaan informeren achter de nieuwe sigma :
APO 80-400mm F4.5-5.6 EX DG OS
Met DG :
Door de sterke verkoopstijging van de digitale spiegelreflex camera's is ook de vraag naar digitaal geoptimaliseerde objectieven enorm gestegen.
Sigma is reeds in 2000 gestart met de introductie van een aantal lichtsterke DG objectieven voor de digitale fotografie. Vanaf die tijd is het aantal DG objectieven uitgegroeid tot 13 modellen. Op 14 februari heeft de Sigma Corporation aangekondigd dit aantal objectieven uit te breiden door tien reeds bestaande EX objectieven, inclusief 3 vaste brandpunt objectieven (300 mm F2.8 EX APO, 500 F4.5 EX APO, en 800 F5.6 EX APO), te gaan produceren in DG versies.
Nu is mijn vraag is deze lens dan aanzienlijk beter dan de gewone
zonder de DG ? , Omdat ik deze ga kopen en niet graag een "oude"
lens zou willen kopen.
Graag jullie ongezoute mening![Big Grin](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/biggrin.gif)
Greetings Nils
vandaag naar foto Nelissen geweest hier in Mechelen ,
en gaan informeren achter de nieuwe sigma :
APO 80-400mm F4.5-5.6 EX DG OS
Met DG :
Door de sterke verkoopstijging van de digitale spiegelreflex camera's is ook de vraag naar digitaal geoptimaliseerde objectieven enorm gestegen.
Sigma is reeds in 2000 gestart met de introductie van een aantal lichtsterke DG objectieven voor de digitale fotografie. Vanaf die tijd is het aantal DG objectieven uitgegroeid tot 13 modellen. Op 14 februari heeft de Sigma Corporation aangekondigd dit aantal objectieven uit te breiden door tien reeds bestaande EX objectieven, inclusief 3 vaste brandpunt objectieven (300 mm F2.8 EX APO, 500 F4.5 EX APO, en 800 F5.6 EX APO), te gaan produceren in DG versies.
Nu is mijn vraag is deze lens dan aanzienlijk beter dan de gewone
zonder de DG ? , Omdat ik deze ga kopen en niet graag een "oude"
lens zou willen kopen.
Graag jullie ongezoute mening
![Big Grin](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/biggrin.gif)
Greetings Nils
Comment