Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret/weinig licht/wandellens: welke?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: portret/weinig licht/wandellens: welke?

Maar ik heb echt geen zin om op en rond een zwembad vol spelende kids te wisselen van lenzen
    Maar zo'n lichtgevoelige prime staat wel op m'n verlanglijstje

Ik voeg morgen nog enkele beelden toe met f2.8 ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paepke
      De 24-120 vr is een knap lenske en lekker scherp als je het niet wijd open gebruikt, op 120 is het geen lichtsterk lenske, maar voor de rest een prima allrounder. Je mag hem gerust is komen testen, zelf heb ik beslist om voor lichtsterkere lenzen te gaan.
      Groeten.
      Dank je paepke, welk lichtsterker glas heb je besteld als k zo onbeleefd mag zijn? De 24-120 VR tweedehands lijkt me wel iets
      Ik denk dat ik toch eens ga kijken naar de 85 1.8; heel lichtsterk en presteert allicht heel goed, is ook een pak goedkoper dan zoom lenzen en biedt me de extra mm's die ik nu tekort kom met de 18-70 of zou tekort komen met een 24-75. Later kan hier dan een 70-200 VR bijkomen (blijven dromen! )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs
        ................

Zoals iemand hier al eens zo mooi zei: het wisselen van lenzen is een privilege, niet een last!
        Juist.

Groetjes
        Skitch
        ​​

Comment

Heb in bestelling de 17-55 dx 2.8, maar de 24-120 vr blijft als allrounder.
          Groetjes.
          KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
          http://www.photopat.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paepke
            Heb in bestelling de 17-55 dx 2.8, maar de 24-120 vr blijft als allrounder.
            Groetjes.
            Dat geloof ik, de 24-120 staat op dit moment ergens in reclame/refurbished voor 419 euro (rara ). Dedju dat is moeilijk, kiezen (wat een luxe!)

Comment

Koop je de Sigma 70-200mm! Prachtige lens voor portret en 'short' tele. Voor macro een voorzetlens, zoals een filter dus, of de combinatie van tussenringen van Kenko! Je zult verbaasd zijn van de macro kwaliteiten van deze combinatie! Greetz.

Comment

Working...
              X