Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kan er iemand eens een voorbeeldfoto laten zien van deze lens?
voor welke doeleinden gebruiken jullie ze het meeste?
bedankt,
Stijn
The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket... Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's
is het nuttig voor deze lens een zonnekap te hebben?
greetz
stijn
The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket... Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's
greetz
stijn
mocht je er buiten mee gaan wel want hij zou een beetje last hebben van flare.
ik spreek hier wel van de nikkor variant ma veel gaat da nie schelen he.
Mwah. Het voorste glas van de lens zit aardig verscholen. Hij heeft als het ware een soort 'ingebouwde' zonnekap. Toch geeft een zonnekap altijd betere bescherming.
Maandag de knoop doorgehakt en vanmorgend werd de 50mm 1.8II al geleverd ... zonnig weertje dus direkt naar buiten met die handel
Hier staan een aantal voorbeeldjes genomen met een D30, recht uit de camera!
(saturation, sharpness & contrast staan op normal op m'n toestel)
Ik kon wel niet vol-open foto's nemen wegens te veel zon
En de geringe scherptediepte bij lage diafragma-waardes is wel iets waar je mee moet leren omgaan!
Maar ik vind deze lens in ieder geval elke cent waard
Comment