Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haalt hij het ( corné ) ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Haalt hij het ( corné ) ????

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
    Pff. hem wat kennende, gaat ie de lens tevoet halen in Japan als het moet
    Ik begin het te geloven....ik wacht sinds juli op een (reeds betaalde) filter. Moet wel toegeven dat Corné al twee keer (eind augustus en begin februari) over en weer gefietst is om een verkeerd exemplaar te gaan ophalen.
    Ik wanhoop echter nog niet: nu zou hij een filter in Duitsland proberen te versieren, dat kan hoogstens maar een paar maand extra duren? Toch?

Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartD
      Ik begin het te geloven....ik wacht sinds juli op een (reeds betaalde) filter. Moet wel toegeven dat Corné al twee keer (eind augustus en begin februari) over en weer gefietst is om een verkeerd exemplaar te gaan ophalen.
      Ik wanhoop echter nog niet: nu zou hij een filter in Duitsland proberen te versieren, dat kan hoogstens maar een paar maand extra duren? Toch?

Bart
      Een kerstboom versieren gaat stukken makkelijker. Over wat voor filter gaat het een Sigma filter is zo geleverd. Maar er zijn B + W filters welke de duitse grapjurken al bijna een halfjaar in backorder hebben. Waarschijnlijk is de glasover kapot of ze bestellen die weer in Korea.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

en en en was hij er????

Comment

Indien jullie hem niet te lang ophouden kan hij zijn hele fietstoer afmaken voordat hij in de file komt.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

En ja hoor ,juist thuis gekomen en wat blijkt , Corné is langs geweest.
            Voor de twijfelaars ( hij doet " deed het "het weeral ).
            Thx to Corné
            Digitale groeten
            K.J.W.

Comment

Working...
            X