Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

persoonlijke review van de 28-70 f2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• persoonlijke review van de 28-70 f2.8

Naar goede gewoonte heb ik na aankoop van weer een nieuw lenske een klein en persoonlijk reviewke geschreven.

deze keer zal het gaan over de AF-S 28-70 f2.8

opmerking en vragen mag je altijd mailen of hier neerzetten.
    'k hoop dat ge er iets aan hebt.

http://users.skynet.be/immage/nikkor28-70.html

Re: persoonlijke review van de 28-70 f2.8

Oorspronkelijk geplaatst door immage
    Naar goede gewoonte heb ik na aankoop van weer een nieuw lenske een klein en persoonlijk reviewke geschreven.

deze keer zal het gaan over de AF-S 28-70 f2.8

opmerking en vragen mag je altijd mailen of hier neerzetten.
    'k hoop dat ge er iets aan hebt.

http://users.skynet.be/immage/nikkor28-70.html

kan mij best voorstellen dat dat een dijk van een lens is, maar mist ge de 18mm niet?

ik merk da ik bij mijn kitlens eigenlijk vooral verkocht ben aan het groothoekeffect.. geeft toch altijd leuke resultaten vind ik..

ff on topic... leuk die reviewkes van u... heb ze allemaal reeds gelezen en ze zijn zeer nuttig!!! bedankt...

greetz

Dre
    https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Was altijd al mijn lievelingslens geweest. Heb de 17-55mm 2.8 gekocht als standaard.
      Maar wie weet doe ik deze nog weg als ik er de prijs van een 28-70 2.8 voor krijg.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

dat heb ik ook gedaan de17-55 weggedaan voor de 28-70 en nog geen minuut spijt van gehad

Comment

Je kan ze ook allebei houden hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes
            kan mij best voorstellen dat dat een dijk van een lens is, maar mist ge de 18mm niet?

ik merk da ik bij mijn kitlens eigenlijk vooral verkocht ben aan het groothoekeffect.. geeft toch altijd leuke resultaten vind ik..

ff on topic... leuk die reviewkes van u... heb ze allemaal reeds gelezen en ze zijn zeer nuttig!!! bedankt...

greetz

Dre
            persoonlijk mis ik dat niet nee.
            en het is de bedoeling om na de70-200 een groohoeklens te kopen

Comment

Heb zelf vorige week tweedehands een Sigma 24-70 2.8 gekocht voor mijn Canon 300 D. Heb zowat dezelfde gevoelens . Maar in sommige situaties zal ik teruggrijpen naar mijn kitlens: de 18 mm heb je bv. nodig op recepties, zodat je niet voortdurend met je rug tegen andere mensen aanbotst: op 24 mm moet je méér afstand nemen om een groepje te fotograferen. Dit gezegd zijnde ben ik blij met mijn 24-70... Heb er nog maar weinig mee gewerkt, maar de lens is uiteraard lichtsterk en scherp. Wijd open duidelijk minder scherp, maar zeker bruikbaar.
              Canon 70D
              En als ik het wat compacter houd: Fuji HS35

Comment

Working...
              X