Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon lenzen

hoi, ik heb hier al een paar zaken gezien die via groepsaankoop worden aangekocht. Gebeurt dit ook met EF lenzen van Canon?
    Canon 300D & Canon 100-400 EF Is

Re: Canon lenzen

Oorspronkelijk geplaatst door Marcy
    hoi, ik heb hier al een paar zaken gezien die via groepsaankoop worden aangekocht. Gebeurt dit ook met EF lenzen van Canon?
    Tot nu toe nog niet gebeurd... Weet ook niet of dat zo interessant is/kan zijn... Wat had je in gedachten?
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ik denk niet dat ze die in zo'n grote aantallen gaan aankopen .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

mijn venteken wil een EF 100-400 mm L is USM, duur gevalleke en der staan er nog een paar op zijn lijstje
        dus....
        weet niet of het haalbaar zou zijn om in EF categorie te blijven bij aankoop, maar b.v. verschillende versies.
        en of er winkels bereid zijn om korting te verlenen dan.

Comment

In de winkel is de normale verkoopprijs van die 100-400 L iets hoger dan 2000 euro, maar als je op de volgende websites even kijkt, dan moet het echt niet zo duur zijn. Ik heb zelf al bij beide webshops fotomateriaal gekocht en kan zeker niet klagen over service en prijzen .

Dit domein kan te koop zijn!

http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Bij Corné 1345€

bij SDcard 1448€

Dat is allebei een goede prijs denk ik voor deze lens...daar gaat de plaatselijke fotoboer niet aan kunnen tippen...

@ Marcy: vraagje, gij zijt aan't kijken voor een nieuwe lens voor uw venteken of wa? Kom da ook eens uitleggen aan mijn vriendin hoe dat moet. Als ik over een nieuwe lens begin, begint zij al over "te duur" en dan weet ze nog niet eens wat de prijs is...

Comment

ja, idd Geertjebeertje, voor mijn ventje.
              hij heeft twee hobby's: vissen en sinds kort fotografie en ik denk bij mezelf dat deze combo minder duur is dan dat hij elk weekend op café zou gaan... en dan in de wind thuiskomen met gezaag als gevolg
              bij jou thuis zal men die bewering toch ook niet kunnen weerleggen denk ik

Comment

Helemaal waar... maar vissen doe ik sowieso nie...euh gaan drinken bedoel ik

Maar idd, ik ga het toch een keer aankaarten... je weet nooit of het zou helpen!

Bedankt voor de tip...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marcy
                  ja, idd Geertjebeertje, voor mijn ventje.
                  hij heeft twee hobby's: vissen en sinds kort fotografie en ik denk bij mezelf dat deze combo minder duur is dan dat hij elk weekend op café zou gaan... en dan in de wind thuiskomen met gezaag als gevolg
                  bij jou thuis zal men die bewering toch ook niet kunnen weerleggen denk ik
                  Wat een goed vrouwke se.
                  En als hij dan aan't vissen is kan hij direct met die EF 100-400mmL IS een closupje maken van die vis die dan aan dien haak hangt.

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                  Ik heb zelf al bij beide webshops fotomateriaal gekocht en kan zeker niet klagen over service en prijzen .

Dit domein kan te koop zijn!

www.cornevaniperen.nl
                  En dat hij gelijk heeft,zeer aan te raden.
                  Ik heb daar ook mijn 100-400mmL IS gekocht,een goed lenske.
                  Last edited by Cois; 17 maart 2005, 12:52.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

Comment

Working...
                  X