mijn venteken wil een EF 100-400 mm L is USM, duur gevalleke en der staan er nog een paar op zijn lijstje
dus....
weet niet of het haalbaar zou zijn om in EF categorie te blijven bij aankoop, maar b.v. verschillende versies.
en of er winkels bereid zijn om korting te verlenen dan.
In de winkel is de normale verkoopprijs van die 100-400 L iets hoger dan 2000 euro, maar als je op de volgende websites even kijkt, dan moet het echt niet zo duur zijn. Ik heb zelf al bij beide webshops fotomateriaal gekocht en kan zeker niet klagen over service en prijzen .
Dat is allebei een goede prijs denk ik voor deze lens...daar gaat de plaatselijke fotoboer niet aan kunnen tippen...
@ Marcy: vraagje, gij zijt aan't kijken voor een nieuwe lens voor uw venteken of wa? Kom da ook eens uitleggen aan mijn vriendin hoe dat moet. Als ik over een nieuwe lens begin, begint zij al over "te duur" en dan weet ze nog niet eens wat de prijs is...
ja, idd Geertjebeertje, voor mijn ventje.
hij heeft twee hobby's: vissen en sinds kort fotografie en ik denk bij mezelf dat deze combo minder duur is dan dat hij elk weekend op café zou gaan... en dan in de wind thuiskomen met gezaag als gevolg
bij jou thuis zal men die bewering toch ook niet kunnen weerleggen denk ik
ja, idd Geertjebeertje, voor mijn ventje.
hij heeft twee hobby's: vissen en sinds kort fotografie en ik denk bij mezelf dat deze combo minder duur is dan dat hij elk weekend op café zou gaan... en dan in de wind thuiskomen met gezaag als gevolg
bij jou thuis zal men die bewering toch ook niet kunnen weerleggen denk ik
Wat een goed vrouwke se.
En als hij dan aan't vissen is kan hij direct met die EF 100-400mmL IS een closupje maken van die vis die dan aan dien haak hangt.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
Ik heb zelf al bij beide webshops fotomateriaal gekocht en kan zeker niet klagen over service en prijzen .
Comment