Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een lens huren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar een lens huren?

    Oorspronkelijk geplaatst door Hypo1337
    fotofiel, een goedbedoelde raad waar je zelf ook al wel aan gedacht had:
    altijd kopie van identiteitskaart nemen.
    dank,
    hadden we idd. al aan gedacht

    Comment


    • #17
      Re: Waar een lens huren?

      Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel
      hebben we al aan gedacht, maar nog geen zo'n verzekering gevonden. Als iemand ons kan helpen, graag
      Ik heb mijn lenzen verzekerd, moet de Polis is opzoeken, dacht dat het AEG was (ongeveer 40 EUR/1000 EUR)
      Dat is wel voor privé-gebruik, niet voor professionnel gebruik...

      sugar
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #18
        Re: Waar een lens huren?

        met alle respect: als je geen lenzen wil verhuren, verhuur ze dan ook niet hee

        zie je je al waarborg betalen om een verhuisvrachtwagen te huren...
        Last edited by parakiet; 16 februari 2005, 19:42.
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #19
          Re: Waar een lens huren?

          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
          met alle respect: als je geen lenzen wil verhuren, verhuur ze dan ook niet hee

          zie je je al waarborg betalen om een verhuisvrachtwagen te huren...
          Ja maar Parakiet, al eens aan gedacht dat die vrachtwagen verzekerd is ?
          Al eens aan gedacht wie de rekening gaat betalen indien de lens gevallen is, zwaar beschadigd, gestolen.........................
          Fotofiel zal dat niet van plan zijn, vrees ik.........
          Zodus, ofwel een waarborg die de gemaakte schade dekt, (en die is natuurlijk afhankelijk van de waarde), ofwel een verzekering.
          Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
          Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

          Comment


          • #20
            Re: Waar een lens huren?

            awel als de kosten u te hoog zijn of het risico is te groot dan doe je het niet

            een lens huren met een waarborg van honderden tot duizenden euros...geef toe, het is maar al te gek
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #21
              Denk idd dat de zowel de huurprijzen alswel de borgprijzen een beetje aan de hoge kant.

              als ik die borgprijs moet betalen kan ik evengoed er een kopen.

              Heb hier al andere prijzen gezien. BV voor een 70-300 f4,5-5,5 DO IS USM betaal je 40€ /dag en 400€ borg. deze lens kost in de handel +- 1200€.

              @Fotofiel: niks persoonlijk bedoeld he man...
              Groetjes,
              Bartolomoio

              Canon stuff, BD0258BE

              Comment


              • #22
                Re: Waar een lens huren?

                Oorspronkelijk geplaatst door bartolomoio
                als ik die borgprijs moet betalen kan ik evengoed er een kopen.
                Met alle respect jongens, maar die borg krijg je netjes terugbetaald als je de lens weer komt afleveren. Dus dan hoef je die niet te kopen
                Bij huren van een huis betaal je toch ook een borg?
                Misschien is de borg wat aan de hoge kant, maar dat doet niets af van de waarde van het idee...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #23
                  Re: Waar een lens huren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door bartolomoio
                  Denk idd dat de zowel de huurprijzen alswel de borgprijzen een beetje aan de hoge kant.

                  als ik die borgprijs moet betalen kan ik evengoed er een kopen.

                  Heb hier al andere prijzen gezien. BV voor een 70-300 f4,5-5,5 DO IS USM betaal je 40€ /dag en 400€ borg. deze lens kost in de handel +- 1200€.

                  @Fotofiel: niks persoonlijk bedoeld he man...
                  40€/dag voor een lens met waarde 1200€ vind ik persoonlijk vrij veel. Voor een vergelijkbare lens qua waarde (de 16-35 2.8) vragen wij, PER WEEK, 100€.
                  Daar het enkel weekprijzen zijn, lijkt het idd. veel, maar vergelijk eens met andere plaatsen

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar een lens huren?

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel
                    40€/dag voor een lens met waarde 1200€ vind ik persoonlijk vrij veel. Voor een vergelijkbare lens qua waarde (de 16-35 2.8) vragen wij, PER WEEK, 100€.
                    Daar het enkel weekprijzen zijn, lijkt het idd. veel, maar vergelijk eens met andere plaatsen
                    Ik had niet goed gelezen... tis idd per week. Dat is al heel iets anders.
                    Groetjes,
                    Bartolomoio

                    Canon stuff, BD0258BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar een lens huren?

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel
                      hebben we al aan gedacht, maar nog geen zo'n verzekering gevonden. Als iemand ons kan helpen, graag
                      vraag eens na bij KBC. daar kan je materiaal bij in je brandverzekering laten steken. wel duur.
                      www.vildaphoto.net

                      Comment

                      Working...
                      X