Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon beste betaalbare lens dat een zuiver en kwaliteit foto opleverd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon beste betaalbare lens dat een zuiver en kwaliteit foto opleverd

Oorspronkelijk geplaatst door stimi01 Bekijk bericht
    Hallo iedereen ik ga een nieuw nikon fototoestel kopen. Ik twijfel nog tussen de d500 en de 7500. D500 scoort het beste in de test (lees ik op het internet) nu zou ik er graag een lens bijkopen. Dat super mooie (professionele) foto's oplevert ook bij weinig licht. Kunnen jullie me soms advies geven? Alvast bedankt voor uw hulp, ik kan hem gebruiken [emoji4]
    Beste, toestel: allebei zijn goed! Ik denk dat de D500 iets sneller is naar focus en motor. Ik herken vraag naar een lens. Mijn raad is om dan te starten met een 50 of 35mm objectief. Hier zal je het meest tevreden mee zijn. Dan kan je altijd verder kijken. Zie ook eens hier op de pagina ‘aangeboden’. Zie je heel wat koopjes passeren.
    Succes met de opstart!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Goed opgemerkt Jaja! Zou het geen idee kunnen zijn om een soort "beginnersvragen" rubriek te hebben en al deze bull**** daarheen te scheppen. Het zou het forum voor serieuze fotografen leesbaar en interessant houden.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
        Goed opgemerkt Jaja! Zou het geen idee kunnen zijn om een soort "beginnersvragen" rubriek te hebben en al deze bull**** daarheen te scheppen. Het zou het forum voor serieuze fotografen leesbaar en interessant houden.
        De bedoeling is wel goed maar
        1: waar trek je de lijn "serieuze" en "beginner"
        2: als de opsplitsing er zou zijn dan gaan beginners dan niet alleen door beginners geadviseerd worden ? lijkt mij toch ook niet ideaal...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
        X