Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

door de bomen het bos niet meer zien..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: door de bomen het bos niet meer zien..

    Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Is gisteren nog actief geweest!
    Je hebt gelijk! Ik had een andere voor, die ik nu niet meteen terugvind.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: door de bomen het bos niet meer zien..

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      en die na de dag van plaatsen van deze post, zich niet meer heeft laten zien.
      ??
      Is een wel zeer vreemd reageren van een moderator.....heeft hoegenaamd geen enkele bijdrage aan het topic.
      Of zijn er verplichtingen verbonden na het plaatsen van een topic??

      Comment


      • #18
        Re: door de bomen het bos niet meer zien..

        Oorspronkelijk geplaatst door goodi Bekijk bericht
        ??
        Is een wel zeer vreemd reageren van een moderator.....heeft hoegenaamd geen enkele bijdrage aan het topic.
        Of zijn er verplichtingen verbonden na het plaatsen van een topic??
        Ik heb niet eens als Moderator gereageerd, want dan had ik een kleurtje gebruikt. Net als jij ben ik een BD-geregistreerde gebruiker.
        D'er zijn absoluut geen verplichtingen na het plaatsen van een topic, maar het spreekt uiteraard vanzelf dat als iemand een vraag post, en anderen antwoorden daarop, dat de vraagsteller opnieuw aan zet is. Het gebeurt regelmatig dat iemand zich registreert, een vraag stelt en daarna nooit meer terugkomt. Misschien omdat ie de vraag op meerdere fora post? Ik weet het niet.
        In dit geval was het mijn vergissing en dat heb ik in post #16 toegegeven. Ik hoop dat dat volstaat.

        (ik heb wel bijdragen tot deze topic geleverd, nl. in posts #8 en #10, waarvoor geen dank)
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: door de bomen het bos niet meer zien..

          Goodi,misschien een aanradertje voor uw Canon: de Sigma 17-70 2.8-4 macro OS-HSM....ben daar al enkele jaren zeer tevreden over,verder raad ik U aan geen ekstreeme zooms te kopen..

          Comment


          • #20
            Re: door de bomen het bos niet meer zien..

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Je hebt gelijk! Ik had een andere voor, die ik nu niet meteen terugvind.
            Stimi01

            Comment

            Working...
            X