Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 16-300 of Sigma 18-300 of nog iets anders?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tamron 16-300 of Sigma 18-300 of nog iets anders?

    @Scorpio7,
    Leuke deal, maar helaas is die enkel voor Nikon en niet voor Canon.
    Toch bedankt


    @hjanssen,
    Zoals Jaja zegt is dit toch een groot verschil.
    Ik heb hem zelf nog niet getest, maar ik heb van verschillende mensen al gehoord dat dit toch wel een groot verschil is

    Comment


    • #17
      Re: Tamron 16-300 of Sigma 18-300 of nog iets anders?

      Oorspronkelijk geplaatst door jeroen1357 Bekijk bericht
      @hjanssen,
      Zoals Jaja zegt is dit toch een groot verschil.
      Ik heb hem zelf nog niet getest, maar ik heb van verschillende mensen al gehoord dat dit toch wel een groot verschil is
      Hij vergelijkt hem niet met de 18-300 en die 18 van de 18-140 zou best een andere 18 kunnen zijn als van de 18-300.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #18
        Re: Tamron 16-300 of Sigma 18-300 of nog iets anders?

        Hallo,

        Ik heb de Sigma 18-300 ook getest destijds en die 18mm waren toch een heel stuk minder breed dan de 16mm van Tamron.
        Maar ach, ik deel gewoon mijn mening en heb geen behoefte meer om die te moeten blijven verdedigen. [emoji6]

        Jaja

        Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #19
          Re: Tamron 16-300 of Sigma 18-300 of nog iets anders?

          @Hjanssen,
          Je hebt gelijk, heb iets te snel gelezen.
          Maar dit neemt niet weg dat in andere reacties (youtube,...) te zien is dat er toch wel een verschil is

          @jaja,
          klopt maar ben blij dat je u mening ook hebt gegeven. Denk dat ik inderdaad voor de Tamron ga gaan

          maar ga ze zowizo toch nog eens eerst uittesten

          Comment

          Working...
          X