Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

    Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Ik heb hier een 70-200,wel 2.8,denk dat er toen nog geen 4 bestond,uit 2003.(Volgens code op de lens).
    Doet nog prima zijn werk.
    Dus normaal zal ze wel lang meegaan,als je ze niet laat vallen.
    ( L-lenzen zijn ook niet valbestendig.)
    Met een dergelijke investering zal ik er zeker zuinig op zijn

    Comment


    • #32
      Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

      Dag,

      Ik heb zelf de 70-200 F4 IS (ooit op dit forum tweedehands gekocht) en zeer tevreden gebruiker op 7D en 6D.

      enkele maanden geleden startte ik deze discussie : http://forum.belgiumdigital.com/f35/...m1-548014.html

      Heb toen de canon 100-400 II gekocht (soms doet ne mens gek) ... maar absoluut tevreden van, vroeg van mij wel wel heel veel oefening.
      Toen was de tamron 100-400 net uit, maar vond nog niet genoeg reviews van deze lens. Ondertussen enkele tevreden gebruikers gehoord.
      Zou die 18-135 zeker niet wegdoen.

      Comment


      • #33
        Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaelai Bekijk bericht

        Ik wil de lens halen in de aankomende mediamarkt BTW dagen. Daar krijg je bijna 18% korting op het product en daarna ook nog de canon 135 euro cashback. Dan kom ik uiteindelijk uit op iets meer dan 800 euro. Dat vind ik persoonlijk meevallen, met de gedachte in het achterhoofd dat deze lens tal van jaren meegaat.
        - Ben je zeker dat de btw gaat tellen , want niet op alles telt dit.
        - 800 euro ? Als je kijkt staat ze op de MM site voor 1499 euro , als je daar 21% btw af haalt kom je aan een 1250 euro. Daar krijg je 135euro cashback op terug (dat bedrag zeg je toch) = 1115euro dat de lens kost hoor
        Toch wel nog een serieus verschil met hetgeen jij zei
        - Op de F4 (zonder IS) is er geen cashback , die staat ook niet op de site

        Als je kijkt in gewone winkels zie ik ze al goedkoper online staan (met btw inbegrepen) dan op de MM site ......

        Comment


        • #34
          Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

          Oorspronkelijk geplaatst door marcdax Bekijk bericht
          - Ben je zeker dat de btw gaat tellen , want niet op alles telt dit.
          - 800 euro ? Als je kijkt staat ze op de MM site voor 1499 euro , als je daar 21% btw af haalt kom je aan een 1250 euro. Daar krijg je 135euro cashback op terug (dat bedrag zeg je toch) = 1115euro dat de lens kost hoor
          Toch wel nog een serieus verschil met hetgeen jij zei
          - Op de F4 (zonder IS) is er geen cashback , die staat ook niet op de site

          Als je kijkt in gewone winkels zie ik ze al goedkoper online staan (met btw inbegrepen) dan op de MM site ......

          Hallo,

          Hij staat er voor 1169 euro op.





          In alle voorgaande jaren telde ook camera's en objectieven mee. Voor zover ik weet zijn alleen apple producten uitgesloten. Weet niet hoe jij aan die 1499 komt? Iedere keer dat ik kijk is hij 1169.

          Dus op het moment is het 1169 - de btw - de 135 euro cashback. Als jij hem goedkoper kan vinden dan die prijs. Zou ik het graag van je horen. Ik heb op Nederlandse, Duitse, Franse en Belgische sites gekeken. Ben hem nergens goedkoper tegengekomen dan de prijs die ze met de btw dagen hebben.

          Casback actie:
          Last edited by Kaelai; 3 november 2017, 22:17.

          Comment


          • #35
            Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

            Dan staat die in NL een stuk goedkoper toch hoor , in Be online MediaMarkt staat die echt wel 1499 euro

            Comment


            • #36
              Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

              Oorspronkelijk geplaatst door marcdax Bekijk bericht
              Dan staat die in NL een stuk goedkoper toch hoor , in Be online MediaMarkt staat die echt wel 1499 euro

              Dat scheelt heel veel. Zou verwachten dat die prijzen ver hetzelfde zijn. Vanuit belgie is het dus helemaal voordelig om in Nederland met de btw dagen deze lens te kopen. Dat scheelt je 50%!

              Comment


              • #37
                Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

                Bij eglobalcentral staat die aan € 899,99 gratis verzending en waarschijnlijk ga je nog minder betalen als je besteld voor de 07/11.
                Dan krijg je 3% + 3% korting, dan gaat er nog eens € 27,00 vanaf en betaal je € 872.99.
                Wil je verzekerd versturen dan komt er € 18,00 bij.
                En kom nu niet af dat die winkel niet te vertrouwen is of dat de garantie niet telt in België, al mijn Fuji materiaal heb ik bij hen gekocht.
                Een keer verkeerd besteld en heb hen dat gemaild, geen probleem bestelling geannuleerd en ik kon een nieuwe plaatsen.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #38
                  Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  Bij eglobalcentral staat die aan € 899,99 gratis verzending en waarschijnlijk ga je nog minder betalen als je besteld voor de 07/11.
                  Dan krijg je 3% + 3% korting, dan gaat er nog eens € 27,00 vanaf en betaal je € 872.99.
                  Wil je verzekerd versturen dan komt er € 18,00 bij.
                  En kom nu niet af dat die winkel niet te vertrouwen is of dat de garantie niet telt in België, al mijn Fuji materiaal heb ik bij hen gekocht.
                  Een keer verkeerd besteld en heb hen dat gemaild, geen probleem bestelling geannuleerd en ik kon een nieuwe plaatsen.

                  Bedankt! Had niet op Spaanse sites gekeken.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

                    Euh, Spaanse?
                    Nu ja, als je liever veel te veel wilt betalen ga uw gang natuurlijk het is tenslotte uw geld.
                    Maar één ding weet ik al 100% zeker, ik heb honderden euro's uitgespaard op die "Spaanse site".
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

                      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                      Euh, Spaanse?
                      Nu ja, als je liever veel te veel wilt betalen ga uw gang natuurlijk het is tenslotte uw geld.
                      Maar één ding weet ik al 100% zeker, ik heb honderden euro's uitgespaard op die "Spaanse site".
                      Uiteindelijk ben je met de mediamarkt btw-dagen goedkoper uit

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon 70-200mm f/4 L (IS) USM

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaelai Bekijk bericht
                        Dat scheelt heel veel. Zou verwachten dat die prijzen ver hetzelfde zijn. Vanuit belgie is het dus helemaal voordelig om in Nederland met de btw dagen deze lens te kopen. Dat scheelt je 50%!
                        Dacht het ook , meestal is het in Nl duurder.
                        Daarom dat ik niet verstond hoe je aan zo'n lage prijs kwam

                        Comment

                        Working...
                        X