Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kitlens Sony A6000 - 16-50mm - dat kan niet kloppen!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kitlens Sony A6000 - 16-50mm - dat kan niet kloppen!!!

Nog steeds wachtende op de a6000, de 19mm ligt hier werkloos voor mij te blinken...
    Vanaf hij toekomt begin ik uiteraard met testen en zal anders hier een paar shots plaatsen en indien je uw mailadres via pm geeft stuur ik u de raws en/of jpegs full size toe.
    Zodoende weet je dan waar je staat

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
      Nog steeds wachtende op de a6000, de 19mm ligt hier werkloos voor mij te blinken...
      Vanaf hij toekomt begin ik uiteraard met testen en zal anders hier een paar shots plaatsen en indien je uw mailadres via pm geeft stuur ik u de raws en/of jpegs full size toe.
      Zodoende weet je dan waar je staat

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      Top!! Ik pb je even!
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Ik heb de lens inmiddels geruild en deze doet het op alle brandpuntsafstanden een stuk beter. Heb ook nog even de Sigma 19mm in mijn handen gehad en even getest. Wel wat scherper, maar het gemak van zoomen wou ik toch niet opgeven.

Meest logische keuze zou voor mij de sigma 30mm zijn , mocht ik nog een prime willen aanschaffen
        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

zoveel te beter ...
          FWIW IK heb de 30m35 van Sony gekocht omdat dit tegelijk een geweldige macro lens is zelfs als is die optisch wat "minder" dan andere varianten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            zoveel te beter ...
            FWIW IK heb de 30m35 van Sony gekocht omdat dit tegelijk een geweldige macro lens is zelfs als is die optisch wat "minder" dan andere varianten ...
            Ik hoop dat je daar tevreden van bent... ik heb die ooit op een NEX6 geprobeerd en dat was toch wel een tegenvaller.
            Alleen het centrum vond ik bruikbaar.. laat maar iets weten wat jij er van vindt
            Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
              Ik hoop dat je daar tevreden van bent... ik heb die ooit op een NEX6 geprobeerd en dat was toch wel een tegenvaller.
              Alleen het centrum vond ik bruikbaar.. laat maar iets weten wat jij er van vindt
              Wel ik "treiter" natuurlijk omdat ik voor de "dichtbij" dingen die ik fotografeer heel wat scherptediepte nodig heb De rest kan je zelf invullen he

Daarom ben ik nog steeds op zoek naar een goed, maar voor mij betaalbaar, 28mm of 24 mm vintage MF lensje haha

Comment

Working...
              X