Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens voor canon eos 450d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke lens voor canon eos 450d

Hoi,

Ik zou me nu wat willen verbeteren in een lens , ik hou heel veel van fotoshoots te nemen van hondjes en puppy's, maar ik neem die nog steeds met mijn standaard lens
    De ruimte die ik heb is niet groot
    ik had graag eens geweten wat jullie me aanraden

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...85&oe=56F93EDA

Re: welke lens voor canon eos 450d

een betere techniek: de bos stroo lijkt mij scherer als het hondje en het lijkt mij ook een beetje te donker. beide dingen zijn op te lossen met dezelfde lens.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Een 35 of 50mm prime zou interessant kunnen zijn als je met beschikbaar licht wil werken. Goed scherpstellen is natuurlijk wel essentieel als je met zulke lichtsterke lenzen aan de slag gaat.
      Een 85mm zou ook interessant kunnen zijn, maar die zou ik in eerste instantie niet aanbevelen omdat je met een APS-C camera werkt en weinig ruimte ter beschikking hebt.
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Ik zou ook een 35 of 50 prime aanraden. Je valt achterover hoeveel verschil dat gaat maken.
        MAAR je zal eerlijkheidshalve ook een beetje moeten werken aan de manier waarop je licht gebruikt in je scene.

Comment

Working...
        X