Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnekap Sigma

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonnekap Sigma

Weet iemand waar ik een Sigma-zonnekap apart kan bestellen?

Bij Art & Craft kunnen ze het niet leveren...
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

Re: Zonnekap Sigma

camerashop.be (coolblue) es proberen?

Comment

fotokonijnenberg.be
      cameranu.nl
      sigmabenelux.com/nl/webshop

je zult hoogstwaarschijnlijk een mailtje moeten sturen om te vragen of ze het voor je kunnen bestellen.........

Comment

Mocht u een sigma-part-nummer kennen, dan kan 't lukken via een dozenschuiver.
        Indertijd heb ik die metalen zonnekap (die je nooit gebruikt) van m'n 12-24 na een val moeten laten vervangen - dat heeft vrij lang geduurd (een paar maand), maar 't is wel gelukt om die vast te krijgen via een dealer (jammer genoeg is studio73 al eventjes de pijp uit).
        Misschien is 't beter om via vb. een Grobet/Nelissen e.v.a. iets gekendere dealers te proberen (ipv. bij een dozenschuiver) - je gaat iets meer betalen - maar opzoeken kost ook geld (personeel is niet gratis).
        We wensen u alvast veel sukses

Comment

Ook ebay eens proberen (wereldwijd zoeken).
          Ik heb daar ook al beet gehad.

Comment

Ik heb ondertussen de zonnekap gevonden bij cameranu.nl. Wel eventjes moeten zoeken.
            Niet goedkoop voor een stukje plastiek, maar ja...
            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
            Mijn fotoalbums

Comment

Working...
            X