Re: Fuji 23 1.4
Je Post 105 op de Quote "het is beter dat je hier eigenlijk niks verteld" gaat niet over jou... maar over mezelf.
Als ik zeg dat je hier eigen beter niets vermeld.'. Dan bedoel ik alle info die ik hier meegeef over mijn eigen ervaring ivm de cashback.
Dat interpreteerd u verkeerd...
Maw... Ik doel hier niet op jou... Maar wat ik zelf meedeel.
Maar nu door je verkeerde interpretatie wordt je zeer persoonlijk om me nogmaals sarcastisch te verwijten van "zeer verstandig mens"
Als het volledig topic zou gelezen hebben dan zou u weten dat ik beide Partijen .. zowel Fuji als KE (die éne persoon dan) zoveel mogelijk info gevraagd heb voor ik mijn claim nog invulde.
Bij Fuji kreeg ik telkens hetzelfde duidelijke antwoord dat ik er recht op had en bij KE bleven ze het tegendeel beweren.
De promotie van KE die verkregen wordt door Fuji nederland is verschillend. Zo is er bv. geen 200 korting op de tweede of derde lens zoals dat bij Fuji Belgie het geval is.
Dat heb ik ook even laten ontvallen bij KE en daar konden ze mij ook geen duidelijk antwoord op geven.. in ieder geval 200 euro op een tweede lens is er bij hun niet bij.
Het is niet de eerste keer dat ik zo een ervaring heb bij KE.. zo heb ik vorig jaar een prijs laten opmaken voor een overname van een RX10 tijden hun speciale actie "overname"... de overname prijs was belachelijk laag... de reden was "er komt een nieuw model uit van de RX10 waardoor het oude model in waarde daalt" ... Hmm... dat was dus verleden Zomer 2014..'van een nieuw model was er nog geen sprake.
Idem voor bv lenzen die verkocht worden in Bulk versie... op de website vermeld als gewoon objectief en bij het aankomen krijg je een bulk versie. ( dit was niet vermeld op de website zoals konijnenberg dat wel doet)
Een ander verhaal van KE is dat ik in December 2014 een objectief van Olympus gereserveerd had op de website met bevestiging na een uur dat ik ze mocht afhalen.
Ik was al in Mechelen ( half uur onderweg) toen ik op GSM opgebeld werd en te horen kreeg dat het een vergissing was omdat ze hun website niet op tijd aangepast hadden.
En dat is niet de eerste keer, daarom dat ik nu altijd op voorhand zelf bel zonder reservatie online maar via tel.
De incompetentie die ik geef aan KE gaat dus niet over één nacht ijs.
Ik heb alle info meegedeeld die ik tot nu toe heb.. Ik heb mijn korting gekregen en ga me zeker niet bevragen hoe dat nu eigenlijk komt.
Dat is om een probleem vragen die er eigenlijk niet is.
Moet ik voor mijn eigen vragen of ik niet tevreden ben met de promotie ? neen toch ?
Het zijn diegene die geen korting hebben die om uitleg moeten vragen.
Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer
Bekijk bericht
Als ik zeg dat je hier eigen beter niets vermeld.'. Dan bedoel ik alle info die ik hier meegeef over mijn eigen ervaring ivm de cashback.
Dat interpreteerd u verkeerd...
Maw... Ik doel hier niet op jou... Maar wat ik zelf meedeel.
Maar nu door je verkeerde interpretatie wordt je zeer persoonlijk om me nogmaals sarcastisch te verwijten van "zeer verstandig mens"
Als het volledig topic zou gelezen hebben dan zou u weten dat ik beide Partijen .. zowel Fuji als KE (die éne persoon dan) zoveel mogelijk info gevraagd heb voor ik mijn claim nog invulde.
Bij Fuji kreeg ik telkens hetzelfde duidelijke antwoord dat ik er recht op had en bij KE bleven ze het tegendeel beweren.
De promotie van KE die verkregen wordt door Fuji nederland is verschillend. Zo is er bv. geen 200 korting op de tweede of derde lens zoals dat bij Fuji Belgie het geval is.
Dat heb ik ook even laten ontvallen bij KE en daar konden ze mij ook geen duidelijk antwoord op geven.. in ieder geval 200 euro op een tweede lens is er bij hun niet bij.
Het is niet de eerste keer dat ik zo een ervaring heb bij KE.. zo heb ik vorig jaar een prijs laten opmaken voor een overname van een RX10 tijden hun speciale actie "overname"... de overname prijs was belachelijk laag... de reden was "er komt een nieuw model uit van de RX10 waardoor het oude model in waarde daalt" ... Hmm... dat was dus verleden Zomer 2014..'van een nieuw model was er nog geen sprake.
Idem voor bv lenzen die verkocht worden in Bulk versie... op de website vermeld als gewoon objectief en bij het aankomen krijg je een bulk versie. ( dit was niet vermeld op de website zoals konijnenberg dat wel doet)
Een ander verhaal van KE is dat ik in December 2014 een objectief van Olympus gereserveerd had op de website met bevestiging na een uur dat ik ze mocht afhalen.
Ik was al in Mechelen ( half uur onderweg) toen ik op GSM opgebeld werd en te horen kreeg dat het een vergissing was omdat ze hun website niet op tijd aangepast hadden.
En dat is niet de eerste keer, daarom dat ik nu altijd op voorhand zelf bel zonder reservatie online maar via tel.
De incompetentie die ik geef aan KE gaat dus niet over één nacht ijs.
Ik heb alle info meegedeeld die ik tot nu toe heb.. Ik heb mijn korting gekregen en ga me zeker niet bevragen hoe dat nu eigenlijk komt.
Dat is om een probleem vragen die er eigenlijk niet is.
Moet ik voor mijn eigen vragen of ik niet tevreden ben met de promotie ? neen toch ?
Het zijn diegene die geen korting hebben die om uitleg moeten vragen.
Comment