Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de korting zit er logica in ...maar wat dan met de volgende aankoop... de tweede lens en derde waar 200 euro cashback te krijgen valt. (bij KE)
Ik word er gek van
Het enige dat telt is voor mij op dit moment de X-T10 en de 23 1.4.. en ook zonder cashback geniet ik er ten volle van... Wat een heerlijke camera en lens is dit zeg
Voor de korting zit er logica in ...maar wat dan met de volgende aankoop... de tweede lens en derde waar 200 euro cashback te krijgen valt.
Ik word er gek van
Het enige dat telt is voor mij op dit moment de X-T10 en de 23 1.4.. en ook zonder cashback geniet ik er ten volle van... Wat een heerlijke camera en lens is dit zeg
Straf is het.
Er was toch iemand die me zoiets verweet onlangs...ik vind dit schandalig van BOL.
Ik hoop dat je ze krijgt. Het is misschien Bol die daar nu moet op inschieten...? dat zou die plotse prijsstijging verklaren.
Het gaat ook zo bij Coolblue... prijzen moet je daar dikwijls in het oog houden.
Zo heb ik daar verleden jaar een Denon AVR 2100 gekocht aan 440... de week nadien stond deze 560 euro.
Met deze X-T10 en 23 1.4 kon ik niet meer wachten en vermits mijn Panasonic 30 2.8 daar toch al besteld was, lag de keuze toch al voor de hand.
Ik had de prijs gezien bij A&C en die was idd iets goedkoper dan KE (met cashback af)
709 tegenover 749 ... geen al te groot verschil rekening houdend dat KameraExpress meer in mijn richting ligt.
zowel KE als A&C zijn uitstekende winkels voor keuze, beschikbaarheid en service.. ondanks dat ik een lichte voorkeur heb voor A&C
Ik heb de indruk dat dit lensje plots een zeer gewild item geworden is, jullie moeten maar minder naar al die online winkels bellen en mailen.
Die zien ondertussen ook we wat er gaande is
Ik ga het proberen bij KE denk ik.
Ik heb deze morgen naar KameraExpress gebeld. (waar ik mijn X-T10 + 23 1.4 gekocht heb)
Hun antwooord...
"Kortingen zijn al gerekend via KE nederland... de serie nr's zijn daar al geregistreerd en las u binnen 30 dagen de claim invuld zal deze geweigerd worden"
Ik heb ook naar Coolblue gebeld en daar hebben ze mij gezegd dat ook de kortingen verrekend zijn in de prijs.
Ik veronderstel dat dit bij Bol ook zo zal zijn.
Mensen die een 23 1.4 aan de lagere prijs besteld hebben ... zal dit hetzelfde verhaal zijn.
Bij A&C zou het dus het interessantste zijn.. Als je 6 weken kan wachten (709€ met korting)
Ik heb deze morgen naar KameraExpress gebeld. (waar ik mijn X-T10 + 23 1.4 gekocht heb)
Hun antwooord...
"Kortingen zijn al gerekend via KE nederland... de serie nr's zijn daar al geregistreerd en las u binnen 30 dagen de claim invuld zal deze geweigerd worden"
Ik heb ook naar Coolblue gebeld en daar hebben ze mij gezegd dat ook de kortingen verrekend zijn in de prijs.
Mensen die een 23 1.4 aan de lagere prijs besteld hebben ... zal dit hetzelfde verhaal zijn.
Bij A&C zou het dus het interessantste zijn.. Als je 6 weken kan wachten (709€ met korting)
Dit was precies wat ik dacht
Het kon ook bijna niet anders.
Als je bij de claim het serienummer moet ingeven dan staat die al gereserveerd.
Edit: Bij A&C zie ik magazijn voorraad 4 a 5 dagen staan
Och, ik heb ze net bestel bij CB. We zullen nadien wel zien of ik een claim kan indienen.
Indien ja, des te beter anders .... pech
In ieder geval is er veel onduidelijkheid betreffende die cashbacks, info hierover zou beter mogen vind ik
Och, ik heb ze net bestel bij CB. We zullen nadien wel zien of ik een claim kan indienen.
Indien ja, des te beter anders .... pech
In ieder geval is er veel onduidelijkheid betreffende die cashbacks, info hierover zou beter mogen vind ik
Alleen A&C is hier heel correct en KE eigenlijk ook want ze vermelden het tenminste.
Is dus inderdaad een moeilijk verhaal, zeker nu winkels zelf met de cashback spelen ipv de eindklant het te laten doen zoals het hoort.
Ik heb een 18-135 besteld bij MediaMarkt aan een prijsje en dan ook de 23mm F1.4 bij Bol...
Bol bevestigde me zelf via mail dat er geen cashbacks verrekend waren en FujiPromoTeam bevestigde me in beide gevallen de cashbacks te kunnen claimen.
Indien Fuji mij de cashback weigert zal ik in ieder geval het gevecht aangaan, aangezien ik alles deed in mijn macht om goed geïnformeerd te zijn.
Alleen bij Bol kan ik niet begrijpen dat ze voor die fuji lens, na uwe mail de prijs 140€ hebben verhoogd.
Ik heb een vermoeden wat ik je via PM ga sturen.
Voor de EM10 olympus camera waar ik alleen in de body was geïnteresseerd doen ze het dan weer wel correct.
Ze trekken de 100€ die Olympus geeft onmiddelijk aan de kassa van je bestelling af.
Dit was precies wat ik dacht
Het kon ook bijna niet anders.
Als je bij de claim het serienummer moet ingeven dan staat die al gereserveerd.
Edit: Bij A&C zie ik magazijn voorraad 4 a 5 dagen staan
Juist .. je had goed gedacht.. daarom dat ik toch even wou informeren op basis van jouw research
Ik heb nu ook via mail rechtstreeks de vraag gesteld aan Fuji omtrent de KE prijzen en of de kortingen dan al inbegrepen zijn of niet.
Kwestie van 2 keer bevestigend antwoord te krijgen
Hun antwooord...
Vandaag krijg ik pas antwoord ivm de link van CB.
Wij kunnen bevestigen dat deze aankoop via Coolblue of Bol.com in aanmerking komt voor onze promotie.
Gelieve er wel op te letten dat u de lens apart aankoopt en niet als onderdeel van een kit.
Wat de lijst van deelnemende verkopers betreft kunnen we u zeggen dat u uw aankoop ook kan doen in andere winkels en bij online verdelers van Fujifilm-producten op voorwaarde dat de aankoop in België of via een Belgische website is gebeurd.
De Cashback-promotie wordt onafhankelijk door ons afgehandeld en heeft in principe geen invloed op de prijzen en eventuele kortingen of andere promoties die door de winkel zelf worden geregeld.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd maar wanneer u verdere vragen heeft, horen wij dat graag.
Allemaal goed en wel, maar als de winkels de serienummers doorgeven heeft Fuji daar geen weet/belang bij en zijn hun antwoorden correct.
Alleen wij die achteraf met ongeldige claims zitten.
Dus, je moet wel eerst aan de winkel vragen of ze de korting van fuji hebben gebruikt of niet en dan snel zijn dat je hun voor bent
Comment