Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji 23 1.4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fuji 23 1.4

Ondertussen heb ik mail gehad van Fuji met vermelding dat ik recht heb op de cashback.
    749€ bij KE min de cashback.
    Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
      Ondertussen heb ik mail gehad van Fuji met vermelding dat ik recht heb op de cashback.
      749€ bij KE min de cashback.
      Waar staat KE voor?

Kamera Express...al gevonden. Heb daar nog nooit iets gekocht

ff duidelijk...wil dat zeggen dat je 749€ moet betalen met korting inbegrepen of nog een extra 100 € er vanaf?

Fujifilm Summer Deal Premie!

Bij aankoop van de Fujifilm actieproducten gedurende de actieperiode van 1 juni 2015 t/m 31 juli 2015 ontvangt u tot €200 premie!
      U hoeft geen formulieren of streepjescodes op te sturen, de cashback zit bij aankoop al in de prijs gerekend. Ideaal dus!

Ze kunnen je toch geen 2 X die korting geven dacht ik.
      KE recupereert die en dan doe jij nog eens 'n claim ?

Wat mis ik ?
      Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 14:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Infernoken Bekijk bericht
        Eén faktuur zal voor mij wel niet mogen omdat je bij de cashback van Fuji maar één type lens kan inbrengen per claim.
        Dus een faktuur met meerdere lenzen zal bij Fuji niet aanvaard worden...
        Dat laatste vreesde ik ook al. Maar als je 2 verschillende lenzen koopt, moet dat uitkomen voor de andere partij of koper.

Je kan zelfs geen 2 claims indienen voor hetzelfde product.
        Wel 10 producten in het totaal op 3 claims.

Als er dus iemand is die 1 of 2 lenzen nodig heeft, die niet toevallig hetzelfde type is, dan kan het wel.

Als jij bv voor mij bij AC de 35mm 1.8 zou kopen en samen in één claim zou vermelden, zou daar 200€ korting op zijn.
        Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 16:04.

Comment

Ik heb effe naar Bol gebeld en daar staat de 23 1.4 aan 739€. De cashback van 100€ moet je er nadien nog aftrekken via de claim bij Fuji.
          Dus het is niet zo dat zij de claim al in mindering brengen op hun vermelde prijs.
          Bij KE gaven ze niet thuis
          BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Waar staat KE voor?

Kamera Express...al gevonden. Heb daar nog nooit iets gekocht

ff duidelijk...wil dat zeggen dat je 749€ moet betalen met korting inbegrepen of nog een extra 100 € er vanaf?

Fujifilm Summer Deal Premie!

Bij aankoop van de Fujifilm actieproducten gedurende de actieperiode van 1 juni 2015 t/m 31 juli 2015 ontvangt u tot €200 premie!
            U hoeft geen formulieren of streepjescodes op te sturen, de cashback zit bij aankoop al in de prijs gerekend. Ideaal dus!

Ze kunnen je toch geen 2 X die korting geven dacht ik.
            KE recupereert die en dan doe jij nog eens 'n claim ?

Wat mis ik ?
            Kan je mij die link doorsturen "de cashback zit bij aankoop al in de prijs gerekend"

Van KameraExspress hé.

BTW ...Claims kunnen nu nog niet verstuurd worden.... pas na 30 dagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
              Kan je mij die link doorsturen "de cashback zit bij aankoop al in de prijs gerekend"

Van KameraExspress hé.

BTW ...Claims kunnen nu nog niet verstuurd worden.... pas na 30 dagen
              Hoe dat Fuji werkt weet ik ondertussen.
              Maar hoe dat het met KE zit twijfel ik hard. Lees zelf maar eens :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                Ik heb effe naar Bol gebeld en daar staat de 23 1.4 aan 739€. De cashback van 100€ moet je er nadien nog aftrekken via de claim bij Fuji.
                Dus het is niet zo dat zij de claim al in mindering brengen op hun vermelde prijs.
                Bij KE gaven ze niet thuis
                Dat heb ik ondertussen ook al gezien. Ben zowat de hele namiddag met van alles de prijzen aan 't vergelijken.
                Bij Bol spreken ze nergens van cashback, maar het is wel Fuji die dat terugbetaald.
                Als het een .BE site moet zijn dan is dat bij Bol.COM. Ik weet het allemaal niet meer...
                Bij AC heb je die lens aan 709€ (incl. cashback). Je moet dus 809€ betalen als je ze besteld en Fuji geeft je 100€ terug.

Bij KE twijfel ik dus en voor Bol moet je naar Fuji bellen. Coolblue verkoopt ze ook aan 749€. Daar spreken ze ook niet over cashback.
                Coolblue is toch een .be shop...kan echt niet meer volgen.
                Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 21:45.

Comment

Ik heb besteld

Gemaild naar Fuji met volgende link:
                  ' Graag bevestiging of ik bij volgende van de cashback genieten:
                  http://www.bol.com/nl/p/fujifilm-xf2...0000020989993/ '

Hun reactie:
                  ' Wij kunnen bevestigen dat deze aankoop in aanmerking komt voor de promotie.
                  De promotie geldt ook voor online aankopen op voorwaarde dat de website gericht is tot het Belgische publiek.
                  Gelieve er wel op te letten dat u lenzen apart aankoopt en niet als onderdeel van een kit wanneer u van het cashback-voordeel wilt genieten. '

Ook gemaild naar Bol, hun reactie:
                  ' Een Cash back actie komt vanuit de fabrikant of leverancier van het artikel. De Cash back actie is geen actie van bol.com zelf.

U kunt deze cashback dus alsnog claimen bij Fuji.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. '

Ik heb er dus alles aan gedaan om goed geïnformeerd te zijn en zowel Fuji Promo Team als Bol bevestigen dat ik de cashback kan claimen.
                  Indien ze nu moeilijk gaan doen ben ik alvast goed gewapend om de strijd aan te gaan...
                  (Deze mails ga ik goed bewaren en ook toevoegen bij mijn cashback claim.)

UPDATE!!!
                  NET GEZIEN: Prijs bij Bol.com is nu naar 875.99€ !!!!

Maar ik heb dus een exemplaar aan 735€, sorry jongens...
                  Nikon D300 & een beetje glas...
                  Iets kleiners als carry everywhere

Comment

UPDATE!!!
                    NET GEZIEN: Prijs bij Bol.com is nu naar 875.99€ !!!!

Maar ik heb dus een exemplaar aan 735€, sorry jongens...
                    Tis voor te janken...

Dan was mijn eerste keus bij AC nog het beste. Daar staat het tenminste erbij.

Edit: Dan zou je aan de txt van fuji ook kunnen opmaken dat je bij CB ook cashback krijgt. Daar is ze niet in stock, maar ze staat nog steeds 749€ in aanbieding.

Formidabel... Nu staat ze terug in voorraad...Ze zijn ermee aan 't spelen geloof ik
                    Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 22:07.

Comment

Tis voor te janken...

Dan was mijn eerste keus bij AC nog het beste. Daar staat het tenminste erbij.

Edit: Dan zou je aan de txt van fuji ook kunnen opmaken dat je bij CB ook cashback krijgt. Daar is ze niet in stock, maar ze staat nog steeds 749€ in aanbieding.
                      http://www.camerashop.be/category/14...tus=outofstock
                      Ging net reageren toen ik je update zag...
                      Je kan altijd nu bestellen bij CB en tegelijkertijd naar Fuji mailen...

Volgens mij zal de Cashback daar ook op gelden...

PS. Je kan nu ook nog bellen naar Coolblue en vragen hoe het met hun prijs zit ivm de Fuji cashback...
                      En op hun website zie ik toch dat ze in voorraad is?
                      Last edited by Infernoken; 22 juni 2015, 22:09.
                      Nikon D300 & een beetje glas...
                      Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Ging net reageren toen ik je update zag...
                        Je kan altijd nu bestellen bij CB en tegelijkertijd naar Fuji mailen...

Volgens mij zal de Cashback daar ook op gelden...

PS. Je kan nu ook nog bellen naar Coolblue en vragen hoe het met hun prijs zit ivm de Fuji cashback...
                        Met dat ik de link doorstuur en controleer staat ze terug op voorraad.
                        Ja wadde...misschien is het een retour. 14 dagen geleden is de laatste uit voorraad gegaan.
                        Ik ga een mail sturen naar Fuji met die link en laat nog iets weten.

Nog iets: wat heb je voor die 18-135mm betaald., want die staat ook in aanbieding bij CB -200 zou dat 399€ volgens fuji zijn.

Update: Ik heb ook maar een mail naar Fuji gestuurd ivm de CB prijs.
                        Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 22:42.

Comment

Maar is er wel uitverkocht nu.

mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Maar is er wel uitverkocht nu.

mir
                            Wat bedoel je ? waar?

Comment

Hoe dat Fuji werkt weet ik ondertussen.
                              Maar hoe dat het met KE zit twijfel ik hard. Lees zelf maar eens :

http://www.kamera-express.be/klanten...r-deal-premie/
                              Heb ik even gelezen..idd ..maar er staan kortingen in van 150 euro ? heeft dat eigenlijk nog iets te maken met de cashback van Fuji ?
                              En wat bij aankoop van meerdere lenzen ? Bij KE heb je dan telkens 100 tot 150 euro korting ... bij Fuji bij de 2e lens 200 enz..

De actie van Fuji loopt tot 28 september... die van KE tot eind Juli. Vreemd allemaal.

Ik heb mijn mail naar Fuji verstuurd met duidelijke vermelding dat de aankoop bij KameraExpress gebeurt is en ze hebben mij he volgende gestuurd......

Beste mijnheer ...........,

Dank u vriendelijk voor uw e-mail.

Wij kunnen bevestigen dat de XF23mm F1.4 R lens in aanmerking komt voor een cashback op voorwaarde dat deze apart werd aangekocht.

Wanneer u echter de lens samen met het X-T10 toestel als onderdeel van eenzelfde kit heeft gekocht, zal u hiervoor, spijtig genoeg, geen cashback kunnen aanvragen.

Wanneer u verdere vragen heeft, aarzelt u alstublieft niet ons opnieuw te contacteren:

via Telefoon op het nummer 080 075 142 of per e-mail op support@fuji-offers.com.

Met vriendelijke groet,

Elke

Fujifilm Promotional Support

Ik heb de 23 1.4 aangekocht samen met de X-T10 en nog een 30mm 2.8 macro van Panasonic.
                              Voor de Set heb ik 25 euro extra korting gekregen
                              Dus zelfs zonder Fuji korting mag ik niet klagen. 749 voor de 23 1.4 en 25 euro extra korting

Maar zoals u ziet ... Fuji zegt dat ik er recht op heb.
                              Zal eens een telefoontje plegen naar KE.

Allemaal heel verwarrend.
                              Ik ben het ook maar Pas gisteren te weten gekomen.
                              Als ik geen cashback meer krijg... ik lig er niet wakker van.
                              Krijg ik het wel... dan is het mooi meegenomen.
                              Ik laat hier nog wel iets weten als het zover is.
                              Last edited by Funcky; 22 juni 2015, 22:57.

Comment

Funky

Heb je dat van Bol ook gelezen? straf he...

Bij KE is dat ook de Fuji cashback maar die 50€ is wat ze er bij vermelden omdat ze 899€ kost zonder korting.
                                150€ is 100€ van fuji en 50 hun korting,

Wat die datums aangaat.
                                Je moet kopen voor 1 augustus, maar claimen kan je uiterlijk tot 28 september.
                                Staat allemaal duidelijk op de fuji site.

Alleen A&C is heel duidelijk met zijn prijs en ook de laagste. Tenzij dat dit met CB ook nog lukt. Weet ik morgen.

Comment

Working...
                                X