Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji 23 1.4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fuji 23 1.4

Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
    vergeet momenteel de actie bij fuji niet .... 1 lens 100 euro korting, 2 lenzen 300 euro korting, 3 lenzen, 500 euro korting

Als je dan 2 pancakes bv koopt heb je de 2e bijna gratis
    Zou die cashback ook geldig zijn voor aankopen bij on-line winkels, of bij winkels die leveren vanuit NL maar aan Belgische klanten.
    bv Camera Express, coolblue, ... ?
    BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Zou die cashback ook geldig zijn voor aankopen bij on-line winkels, of bij winkels die leveren vanuit NL maar aan Belgische klanten.
      bv Camera Express, coolblue, ... ?
      De exacte quote van het Fuji online support team:

'De promotie geldt ook voor online aankopen op voorwaarde dat de website gericht is tot het Belgische publiek.
      Gelieve er wel op te letten dat u lenzen apart aankoopt en niet als onderdeel van een kit wanneer u van het cashback-voordeel wilt genieten.'

Dus moet een .be adres zijn, dat is de voorwaarde...

PS. Ik kan de lens nu kopen aan 739€ met daarbovenop nog de cashback van 200€, dus 539€ voor deze lens...
      Wat denken jullie? Koopje, of zijn er betere opties?

Ben op zoek naar een zeer lichtsterke lens, dus F1.4 is mooi meegenomen en ik wil niet teveel inboeten aan breedhoek...
      Dan lijkt de 23mm de enige optie???
      Last edited by Infernoken; 21 juni 2015, 22:41.
      Nikon D300 & een beetje glas...
      Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Infernoken Bekijk bericht

'De promotie geldt ook voor online aankopen op voorwaarde dat de website gericht is tot het Belgische publiek.
        Gelieve er wel op te letten dat u lenzen apart aankoopt en niet als onderdeel van een kit wanneer u van het cashback-voordeel wilt genieten.'

PS. Ik kan de lens nu kopen aan 739€ met daarbovenop nog de cashback van 200€, dus 539€ voor deze lens...

Ben op zoek naar een zeer lichtsterke lens, dus F1.4 is mooi meegenomen en ik wil niet teveel inboeten aan breedhoek...

Een cashback van 200 euro ?
        Fuji geeft slechts 100 euro dacht ik ??? niet ?
        Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

200€ als je al een andere Fuji lens kochte wat ik dus gedaan heb + ik heb het support team gemaild en dit was letterlijk hun reactie:

Dus niet beperkt tot de Fuji-X dealers...

Ik heb de mails van hun team en ga ze gebruiken als ze me geen cashback geven...

Ik mail dus gewoon hun team met de link van een aanbieding en vraag letterlijk of de cashback geldig is of niet...
          Kwestie zeker te zijn...

Comment

Ik heb ook een Mail gestuurd.
            Volgens hun website gaat het alleen maar om deelnemende retailers waarvan lijst hier http://www.fujifilmxseries.be/nl/x-dealers/
            En ook bij de Fuji verkooppunten.
            Ik zie nergens iets staan geldigheid via online verkoop.
            Online verkoop die gericht is voor het Belgische publiek zijn bv A&C en Photogalerie...
            Ik verwacht morgen antwoord van Fuji.

Welke Fuji lens heeft u al gekocht ?
            Last edited by Funcky; 21 juni 2015, 23:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
              Ik heb ook een Mail gestuurd.
              Volgens hun website gaat het alleen maar om deelnemende retailers waarvan lijst hier http://www.fujifilmxseries.be/nl/x-dealers/
              En ook bij de Fuji verkooppunten.
              Ik zie nergens iets staan geldigheid via online verkoop.

Welke Fuji lens heeft u al gekocht ?
              Daarom dat ik hun gemaild heb en ze vertelden me expliciet dat aankopen bij winkels zoals MediaMarkt, VandenBorre of online belgische winkels ook gelden...
              Ik had heb een link gestuurd van de online MediaMarkt waar de Fuji 18-135 WR zeer goedkoop stond en ze vertelden me dat de cashback hierop geldig is :-)

Heb me dus een Fuji 18-135 aangeschaft als algemene lens...
              En twijfel nu voor nog ééntje, met name de 23mm F1.4

Comment

Daarom dat ik hun gemaild heb en ze vertelden me expliciet dat aankopen bij winkels zoals MediaMarkt, VandenBorre of online belgische winkels ook gelden...
                Ik had heb een link gestuurd van de online MediaMarkt waar de Fuji 18-135 WR zeer goedkoop stond en ze vertelden me dat de cashback hierop geldig is :-)

Heb me dus een Fuji 18-135 aangeschaft als algemene lens...
                En twijfel nu voor nog ééntje, met name de 23mm F1.4
                Ok... maar dan moet u de 23 1.4 ook in zo'n winkel kopen die aan die voorwaarden voldoet... ik ben benieuwd wat ze u gaan antwoorden.. hopelijk goed nieuws voor je.
                De winkels die je daar opnoemt trek ik zeker niet in twijfel.

Ik heb de X-T10 gekocht met de 23 1.4.. ik ben voorlopig nog niet van plan van een andere lens te kopen, dus bij mij zal dit beperkt zijn tot 100 euro cashback.

Comment

Ze hebben mij al geantwoord voor de 23mm F1.4, actie was geldig volgens hun team...

PS. De X-T10, heb je die in 'kit' gekocht met de 23mm F1.4? Want bij Kits is de actie niet geldig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Persoonlijk zéér tevreden over dat objectief, durf ik gerust vergelijken met mijn Nikon 35mm f1.4 AF-s.
                    Misschien best eens vragen aan Björn Moerman (Biggles hier op het forum)
                    Hier alvast zijn review. http://bjornmoerman.blogspot.be/2015...me-in-new.html
                    Bedankt voor de link... maar ik had ze al eerder gelezen.. maar ti's nu toch al te laat.. Ik heb mij de X-T10 gekocht , samen met de 23 1.4.. ik kon er niet aan weerstaan

Comment

Waar kan jij die lens kopen aan 739€ ? ( edit: bij Bol heb ik gezien)
                      200€ was toch enkel voor de 18-135mm, dacht ik.
                      Ik ben nml ook al lang aan 't overwegen om die aan te schaffen.
                      Voor 539€ twijfel ik geen moment meer als dat waar is
                      Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 08:22.

Comment

Zeg mannen... zouden we misschien eens informeren naar een groepsaankoop?
                        Als we er 3 kopen, is dat 500 euro korting, en elke extra lens is nog eens 200 euro.
                        Misschien doet Art&Craft er nog een percentje bij van hun kant.
                        Pieter
                        --
                        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

@ w00ha

Ik denk dat infernoken de 23 1.4 nu als tweede lens wil aankopen en dan krijg je 200 euro terug.

De kortingen zijn 100 euro voor XF lenzen (niet in kit zoals de 18-135) en dan telkens bij de volgende lens 200€ .. Dus 100/200/500/700 enz....
                          De 18-135 is idd 200€ en dan is het volgende 200/400/600/800

Je moet 30 dagen wachten vooraleer je het claim formulier invult.. dus dat die je best invult en verstuurd na je laatste aankoop ...of anders gezegd.. na de aankoop van al je lenzen die je wil.
                          Koop je nu een lens + een tweede lens en je dient het claimformulier in dan heb je 300 euro voordeel. Koop je na die aangifte nog een derde lens.. bv.. in augustus dan moet je opnieuw een claimformulier invullen en word dit terug beschouwd als 1e lens.. en mis je 100 euro.
                          Geldigheid voor claims is tot eind September (28-09-2015)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                            Zeg mannen... zouden we misschien eens informeren naar een groepsaankoop?
                            Als we er 3 kopen, is dat 500 euro korting, en elke extra lens is nog eens 200 euro.
                            Misschien doet Art&Craft er nog een percentje bij van hun kant.
                            Das een leuke ingeving.. als je mekaar kent en bijvoorbeeld in éénzelfde club zit zal dat wel lukken.
                            Echter in de praktijk zal dit moeilijk gaan en misschien wel voor veel miserie zorgen... bv. de éné dat nog niet goed weet welke lens hij wil, een ander die liever nog een maand wil wachten vooraleer de aankoop te doen, een persoon die niet wil betalen, de éné in verlof, een ander woont te ver enz ... enz..
                            Dan nog eens achteraf bekeken... dit moet allemaal op één factuur staan zodat je de claim zo kan invullen.. achteraf als er iemand problemen heeft met een lens ... wie houdt het factuur bij enz..
                            Veel dingen dat ik zeg hier zal wel nog ter discussie staan... maar over het algemeen is dit om problemen vragen en denk ik niet dat dit een heel goed idee is... maar eerder een gedoe ... zeker met mensen die je niet kent.

Comment

Een groepsaankoop ben ik wel voor te vinden.
                              Ik weet precies wat ik wil en €'s liggen gereed.
                              Als alles op 1 factuur moet staan is dat voor mij in principe ook geen probleem.
                              Als ik een pdf copie heb is 't goed.
                              Nu, eens kijken wie mee op de kar springt
                              Last edited by w00ha; 22 juni 2015, 11:35.

Comment

Eén faktuur zal voor mij wel niet mogen omdat je bij de cashback van Fuji maar één type lens kan inbrengen per claim.
                                Dus een faktuur met meerdere lenzen zal bij Fuji niet aanvaard worden...

Comment

Working...
                                X