Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groothoek voor full-frame Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Groothoek voor full-frame Canon

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Sinds de "farce" met mijn Sigma 50mm moet ik geen Sigma meer, maar die 15-30 was verduiveld toch heel goed hoor.
    Wat had je voor met die Sigma 50 mm? Ik zie in je footer een Sigma 50 mm staan. Dat is niet deze?

Nu is de Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art verschenen die blijkbaar nauwelijks moet onderdoen van de Zeiss Otus 50 mm, en dat voor een fractie van de prijs.

Comment

Re: Groothoek voor full-frame Canon

Oorspronkelijk geplaatst door AndyDi Bekijk bericht
      Wat had je voor met die Sigma 50 mm? Ik zie in je footer een Sigma 50 mm staan. Dat is niet deze?
      Jawel het is deze.
      Niet veel gebruikt en AF motor naar de vaantjes, tenminste dat veronderstel ik.
      Kreeg hem terug hersteld en de rekening zat redelijk ver boven die aangegeven prijs aangegeven op de Engelse site van Sigma.
      Toen ik Sigma Benelux om meer uitleg vroeg kreeg ik enkel antwoord dat de aangerekende som klopte met wat op de factuur van Konijnenberg stond (die factuur was wel gericht aan een andere firma dan Konijnenberg en deze zal er ook wel winst op gemaakt hebben volgens mij), vandaar voor mij geen Sigma meer of toch nooit meer via Sigma Benelux.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
      X