Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 150-600 mm F5-6.3 Sport

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sigma 150-600 mm F5-6.3 Sport

Nu staat hij bij art & craft allebij aan 1899€

Zoombereik tot 600mmStof- en spatwaterdicht Zoomvergrendeling op iedere focus afstandWater en vet afstotende lenscoating...

Vergelijkbare specificaties met de 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM l Sports, echter volledig ontworpen op compactheid en licht gewichtStof- e...

Comment

De "C" versie is de goedkoopste, die zal wel ongeveer dezelfde prijs krijgen als de Tamron, de ""S" zal eerder tegen de 2000 euro zitten.
      Dan moet je bij Art & Craft wel goed opletten welke versie je bestelt voor 1899 euro, dat zal wel de prijs voor de "S" zijn, als je de "C" bestelt voor die prijs, dan heb je veel teveel betaald.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

ja voor de sport versie is het 1899 euro de goed kopere zal de prijs wel nog aangepast worden . ik heb hem op camera express wel gezien dat hij 9999 euro staat geprijst
        www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lumos Bekijk bericht
          ik heb hem op camera express wel gezien dat hij 9999 euro staat geprijst
          Ze zullen de juiste prijs nog niet kennen, en het zal niet voorzien zijn om tekst in dat vakje te plaatsen, anders zouden ze er waarschijnlijk "prijs nog niet bekend" bij zetten.
          Als ze er "0" zetten, dan bestelt iedereen wel een gratis lens.
          Op andere websites heb ik ook gezien dat ze dat oplossen door er een veel te hoge prijs te zetten.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

ik begreep van iemand die bij Sigma lenzen heeft getest dat de prijs van de C rond de 1500 zal liggen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Heb de Sports versie voor Canon nu al een goed maandje en is een superlens. Heeft wel wat finetuning nodig. Over het algemeen gemiddeld een +5 (dus heeft frontfocus)
              Je moet 16 punten finetunen dus er kruipt wel wat werk in maar daarna heb je er ook wat aan.
              Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Kijk eens op facebook voor de review van Bob Luijks! De sport versie is dus ongelooflijk goed!
                https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
                  Kijk eens op facebook voor de review van Bob Luijks! De sport versie is dus ongelooflijk goed!
                  Ben ik "vriend" van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                    Ben ik "vriend" van.
                    Ik ook, ken hem persoonlijk ook.
                    https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Iemand deze lens al proberen te kalibreren?

Sent from my C6903 using Tapatalk

Comment

Deze voormiddag eindelijk mijn exemplaar kunnen afhalen bij A&C, de nikon-versie.
                        En maar regenen... veel fotograferen zit er voorlopig niet in.
                        http://marctav.be

Comment

In tegenstelling met toen de Tamron net op de markt kwam heb ik hier van de Sigma nog geen (test) resultaten kunnen zien, terwijl er wel verschillende BD'ers trots vermelden dat ze de Sigma in bezit hebben.

Comment

Ik heb het objectief nu 1dag! en kon het niet laten om toch enkele fotootjes te nemen, dit ondanks de regen en het donkere weer.
                            Ze zijn te zien op www.marctav.be Gezien de omstandigheden ben ik tevreden.
                            http://marctav.be

Comment

Ik vind de foto te klein om daar echt iets over te zeggen marctav.

Grts S.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marctav Bekijk bericht
                                Ik heb het objectief nu 1dag! en kon het niet laten om toch enkele fotootjes te nemen, dit ondanks de regen en het donkere weer.
                                Ze zijn te zien op www.marctav.be Gezien de omstandigheden ben ik tevreden.

Ze zijn klein maar ze zien er goed uit, je kan elk veertje tellen. Jammer dat ik de exif data niet kan zien.

Comment

Working...
                                X