Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sigma 150-600 mm F5-6.3 Sport
Collapse
X
-
-
Re: Sigma 150-600 mm F5-6.3 Sport
De "C" versie is de goedkoopste, die zal wel ongeveer dezelfde prijs krijgen als de Tamron, de ""S" zal eerder tegen de 2000 euro zitten.
Dan moet je bij Art & Craft wel goed opletten welke versie je bestelt voor 1899 euro, dat zal wel de prijs voor de "S" zijn, als je de "C" bestelt voor die prijs, dan heb je veel teveel betaald.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
ja voor de sport versie is het 1899 euro de goed kopere zal de prijs wel nog aangepast worden . ik heb hem op camera express wel gezien dat hij 9999 euro staat geprijstwww.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lumos Bekijk berichtik heb hem op camera express wel gezien dat hij 9999 euro staat geprijst
Als ze er "0" zetten, dan bestelt iedereen wel een gratis lens.
Op andere websites heb ik ook gezien dat ze dat oplossen door er een veel te hoge prijs te zetten.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
ik begreep van iemand die bij Sigma lenzen heeft getest dat de prijs van de C rond de 1500 zal liggen, maar dat weet ik natuurlijk niet zekerWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Heb de Sports versie voor Canon nu al een goed maandje en is een superlens. Heeft wel wat finetuning nodig. Over het algemeen gemiddeld een +5 (dus heeft frontfocus)
Je moet 16 punten finetunen dus er kruipt wel wat werk in maar daarna heb je er ook wat aan.Design is destiny in my hands, fate in your eyes.
Comment
-
-
Kijk eens op facebook voor de review van Bob Luijks! De sport versie is dus ongelooflijk goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtKijk eens op facebook voor de review van Bob Luijks! De sport versie is dus ongelooflijk goed!Design is destiny in my hands, fate in your eyes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk berichtBen ik "vriend" van.
Comment
-
Deze voormiddag eindelijk mijn exemplaar kunnen afhalen bij A&C, de nikon-versie.
En maar regenen... veel fotograferen zit er voorlopig niet in.
Comment
-
-
Ik heb het objectief nu 1dag! en kon het niet laten om toch enkele fotootjes te nemen, dit ondanks de regen en het donkere weer.
Ze zijn te zien op www.marctav.be Gezien de omstandigheden ben ik tevreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marctav Bekijk berichtIk heb het objectief nu 1dag! en kon het niet laten om toch enkele fotootjes te nemen, dit ondanks de regen en het donkere weer.
Ze zijn te zien op www.marctav.be Gezien de omstandigheden ben ik tevreden.
Ze zijn klein maar ze zien er goed uit, je kan elk veertje tellen. Jammer dat ik de exif data niet kan zien.
Comment
Comment