Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De "C" versie is de goedkoopste, die zal wel ongeveer dezelfde prijs krijgen als de Tamron, de ""S" zal eerder tegen de 2000 euro zitten.
Dan moet je bij Art & Craft wel goed opletten welke versie je bestelt voor 1899 euro, dat zal wel de prijs voor de "S" zijn, als je de "C" bestelt voor die prijs, dan heb je veel teveel betaald.
ja voor de sport versie is het 1899 euro de goed kopere zal de prijs wel nog aangepast worden . ik heb hem op camera express wel gezien dat hij 9999 euro staat geprijst
ik heb hem op camera express wel gezien dat hij 9999 euro staat geprijst
Ze zullen de juiste prijs nog niet kennen, en het zal niet voorzien zijn om tekst in dat vakje te plaatsen, anders zouden ze er waarschijnlijk "prijs nog niet bekend" bij zetten.
Als ze er "0" zetten, dan bestelt iedereen wel een gratis lens.
Op andere websites heb ik ook gezien dat ze dat oplossen door er een veel te hoge prijs te zetten.
Heb de Sports versie voor Canon nu al een goed maandje en is een superlens. Heeft wel wat finetuning nodig. Over het algemeen gemiddeld een +5 (dus heeft frontfocus)
Je moet 16 punten finetunen dus er kruipt wel wat werk in maar daarna heb je er ook wat aan.
In tegenstelling met toen de Tamron net op de markt kwam heb ik hier van de Sigma nog geen (test) resultaten kunnen zien, terwijl er wel verschillende BD'ers trots vermelden dat ze de Sigma in bezit hebben.
Ik heb het objectief nu 1dag! en kon het niet laten om toch enkele fotootjes te nemen, dit ondanks de regen en het donkere weer.
Ze zijn te zien op www.marctav.be Gezien de omstandigheden ben ik tevreden.
Ik heb het objectief nu 1dag! en kon het niet laten om toch enkele fotootjes te nemen, dit ondanks de regen en het donkere weer.
Ze zijn te zien op www.marctav.be Gezien de omstandigheden ben ik tevreden.
Ze zijn klein maar ze zien er goed uit, je kan elk veertje tellen. Jammer dat ik de exif data niet kan zien.
Comment