Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke lens

Hallo in ben van plan een nieuwe lens bij te kopen een licht sterke 2.8 lens . voor op mijn canon 7d

nu is mijn oog gevallen op canon 17.55 is 2.8 694€

ook Sigma 17-70 2.8 os 419€

gr andreas

Re: Welke lens

17-55 is een uitstekende lens met een heel nuttig bereik. Nog steeds een dikke aanrader op een Canon APS-C, volgens mij.
    De Sigma heb ik nog niet gebruikt.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

opletten bij die sigma, die is f2.8-4
      dit wil zeggen dat je enkel 2.8 in het groothoek-gedeelte hebt
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

Comment

Bedankt bulke niet gezien f2.8-4
        dan zal het zeker canon worden
        gr andreas

Comment

Sigma heeft wel een 17-50 f2.8 os, heb deze 80% van de tijd op mijn 600D staan, zeer tevreden van!
          In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andreas Bekijk bericht
            Hallo in ben van plan een nieuwe lens bij te kopen een licht sterke 2.8 lens . voor op mijn canon 7d

nu is mijn oog gevallen op canon 17.55 is 2.8 694€

ook Sigma 17-70 2.8 os 419€

gr andreas
            Dag Andreas,

Ik heb de 17-55 2.8 twee weken geleden gekocht, en dat is een superlens!

Aangezien ik gisteren beslist heb om een fullframe body te open, en deze lens daar blijkbaar niet op past (ES-f fitting ipv EF) :-( gaat deze de verkoop in...
            Deze heeft één weekend op de body gestaan en is in absolute nieuwstaat!
            Deze is gekocht bij Konijnenberg te Turnhout.
            Mocht je interesse hebben in de lens, originele verpakking en de factuur als garantiebewijs mag deze weg aan 590€.

Moest je interesse hebben kan je mij mailen op frank.croes@gmail.com

Gr,

F

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

Even een gekke gedachte voor de OP. Als je een nog lichtsterkere lens zoekt is de Sigma 18-35 f/1.8 een optie. Met de 50mm f/1.8 erbij kan je het bereik van 18-50mm redelijk bezetten en de kosten komen dan op ongeveer 800 euro uit. Dat is natuurlijk afhankelijk of f/1.8 echt nodig is en hoe vaak je het gebied tussen 35 en 50mm gebruikt.

Comment

Working...
              X