Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo,
ik zag deze lens op internet winkel, heeft iemand ervaring met deze super groot hoek lens ? te gebruiken met mijn Lumix GX7.
Dank voor uw aandacht
Koenny
Het is een fisheye, zeer scherp en ook nog compact. MF is zeer goed te doen.
Eventueel ook vrij behoorlijk "recht" te zetten als je het fisheye effect niet wilt.
heb deze een paar maanden geleden aangeschaft bij een winkel in NL, betaalde 269,- bij Select Light (zie marktplaats) , uitstekende levering, staat nu nog voor dit bedrag.
Doet het perfect op Micro 4/3, heb hem zelf op Olympus, maar ook op een Panasonic GF3, dus werkt als een tierelier, geeft een beeldhoek van haast 170 graden dus je moet oppassen dat je ellebogen er niet opkomen.
Scherpstellen welliswaar handmatig, maar na anderhalve meter is alles scherp, dus erg handig in gebruik, wel even de juiste oneindig stand bepalen, vaak is dit niet wat de lens zelf aangeeft maar 1 mm ervoor (of ietsje meer), heb dit zelf getest en de lens voorzien van een dun streepje, waar ik hem op koet zetten voor oneindig scherp.
Zeker een aanrader.
Dank voor de reactie's
beste Closeupshooter, ik vindt de online winkel niet in NL, kan je me helpen?
ik hoop dat het de goede vatting is want van mtf, m43 en micro four thirds heb ik geen verstand
groeten
raf
Comment