Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met de Nikor AF S VR 80-400mm lens ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ervaring met de Nikor AF S VR 80-400mm lens ?

Goeiemiddag,

ik fotografeer nogal eens motor races op het circuit en werk daarbij met een Nikon D4 en een 70-200mm F2.8. Omdat ik wel eens tekort kom met de 200mm, ben ik nu aan het kijken nr de AF S VR 80-400mm F4.5 - 5.6 van Nikon. Ik heb daarbij een aantal vragen waarvan ik hoop dat iemand hier op kan antwoorden.
    Waar kan ik deze lens huren voor een weekend, omgeving vlaams brabant, limburg, Hasselt ? Konijnenberg is een optie maar dat is toch altijd een eindje rijden voor me.
    En wat is de kwaliteit van de foto's van deze lens ? Ik heb ze al eens vast gehad en op de camera gezet, ze is niet te zwaar en ik ga er vanuit dat ik er nog mee uit de hand kan pannen zoals ik nu doe. Een monopod gebruik ik voorlopig nog niet. Maar zullen de foto's even zuiver zijn als die van de 70-200 die toch wel een fantastische lens is waar ik heel veel plezier aan heb en is de focus even snel ? Maw is ze bruikbaar voor de races, het gaat soms nogal een eind vooruit met die motards.

Re: Ervaring met de Nikor AF S VR 80-400mm lens ?

Nikon te Evere, bourgetlaan te evere (naast de navo)

Naast procirep.

Sukses

Peter

Comment

Re: Ervaring met de Nikor AF S VR 80-400mm lens ?

Bedankt !! Deze had ik zelf nog niet gevonden via google en verhuurt idd die lens. Kan ik hem meteen eens uitproberen volgende week en kijken wat het geeft

Comment

Working...
      X