Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

piepende 35 mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• piepende 35 mm

Hallo allemaal

Ik heb een 35 mm 1.8G DX lens van Nikon die ik niet veel gebruik (en die uit garantie is). Ik wou deze gisteren nog eens gebruiken en toen merkte ik dat hij in 'film-modus' ongelooflijk luid piept. Op gewone foto-modus maakt hij ook wel piepgeluiden bij het scherpstellen. Nu lukt scherpstellen nog wel perfect, dus ik heb geen idee wat er aan de hand is.

Weet iemand raad ? En waar ik daar misschien iets aan kan laten doen ?

Bedankt !
    Groetjes
    Goedele

Re: piepende 35 mm

Oorspronkelijk geplaatst door GoedeleVdV Bekijk bericht
    Hallo allemaal

Ik heb een 35 mm 1.8G DX lens van Nikon die ik niet veel gebruik (en die uit garantie is). Ik wou deze gisteren nog eens gebruiken en toen merkte ik dat hij in 'film-modus' ongelooflijk luid piept. Op gewone foto-modus maakt hij ook wel piepgeluiden bij het scherpstellen. Nu lukt scherpstellen nog wel perfect, dus ik heb geen idee wat er aan de hand is.

Weet iemand raad ? En waar ik daar misschien iets aan kan laten doen ?

Bedankt !
    Groetjes
    Goedele
    Dit is zeker een zwak punt bij de Nikons. Heb zo een 28-70mm 2.8 moeten laten herstellen. Niet niks, want een nieuwe motor. Heeft het te maken met het weinig gebruken, het zou kunnen, want dit was toevallig ook een lens die maar weinig op mijn camera stond. Hopelijk is het dit probleem niet bij jou.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
    X