Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot 8 nieuwe Canon lenzen in 2014?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tot 8 nieuwe Canon lenzen in 2014?

Als we Canonrumors mogen geloven, dan zouden er in 2014 tot 8 nieuwe Canon lenzen uitgebracht worden (en vermits het gerucht de status CR2 gekregen heeft, is de kans redelijk groot dat het waar zal zijn).

Lots of New Lenses Coming in 2014 [CR2]

Lots of manufacturing delays
    We’re told that Canon will be releasing a “flurry of new lenses in 2014″. There have been manufacturing delays as well as economic issues that have curtailed announcements of new higher end glass. There are “as many as 8 lenses” slated for release sometime in 2014.

We will see new lenses, as well as replacements to older lenses. What gets announced and when is unknown, as some lenses have been “delayed for more than a year”.
    It’s vague, but at least it’s something. 2013 has been a very quiet year for Canon.

Bron: Canonrumors
    Hopelijk zit daar dan de EF 50mm F/1.8 IS USM tussen. Want die zou ik graag ter vervanging van mijn EF 50mm F/1.8 II hebben op voorwaarde dat de optische kwaliteit vergelijkbaar is met de EF 35mm F/2 IS USM.
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Re: Tot 8 nieuwe Canon lenzen in 2014?

Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Zullen wss. weer een veelvoud kosten dan de huidige versies...
      Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philippeDeli Bekijk bericht
        Zullen wss. weer een veelvoud kosten dan de huidige versies...
        Daar vrees ik ook een beetje voor... Anderzijds zijn de recente wide-angle IS lenzen nu betaalbaar geworden (waarschijnlijk door de slechte verkoopcijfers) en hopelijk trekken ze die lijn door bij de nieuwe primes.
        Last edited by jocau; 11 november 2013, 20:33.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

zo'n 14-24 zou ik toch wel graag willen hebben maar aub dan eentje waar je filters op kunt gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
            zo'n 14-24 zou ik toch wel graag willen hebben maar aub dan eentje waar je filters op kunt gebruiken
            Ik zit er eigenlijk niet op te wachten, de 16-35 gebruik ik nu al heel weinig (maar niet te weinig om ze te koop te zetten) de 24-70 en 70-200 worden veel meer gebruikt.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Ik ben vooral benieuwd wat Canon tegenover de Sigma 24-70mm f/2 OS zal plaatsen, als die lens goed is, gaan mijn 24-105mm en 50mm er meteen uit.
              Op telegebied ben ik ook benieuwd, mijn 200mm is haarscherp, maar zonder IS best wel moeilijk. Daarnaast is 200mm vaak niet genoeg en zou een betaalbare zoom tot 400mm welkom zijn. De aangekondigde Tamron 150-600mm lijkt interessant, maar twijfel over de scherpte van zo'n zoom.
              Afwachten dus .
              Last edited by COBRASoft; 12 november 2013, 02:17.
              Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

laat maar komen hoor.
                leuk voor de mensen met een wat kleine beurs.
                er zal dan weer flink wat spul op de tweedehands markt komen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  laat maar komen hoor.
                  leuk voor de mensen met een wat kleine beurs.
                  er zal dan weer flink wat spul op de tweedehands markt komen.
                  grt,bouk.
                  Precies ook mijn gedachte. De lenzen van Canon zijn al ontzettend duur maar de nieuwe lenzen die uitkomen zijn eigenlijk onbetaalbaar en begint de prijs/kwaliteit toch ook wel twijfelachtig te worden. Maar het komt de tweedehands markt wel ten goede dus wie weet kunnen we dan nog een mooie lens krijgen tegen een betaalbare prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                    Net wat ik er ook van denk, 16mm op ff kun je al knappe dingen mee doen maar die 14mm ben ik echt benieuwd naar.
                    Nikon heeft ze al zo lang in hun assortiment zitten, hopelijk binnenkort Canon dan ook

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

moest ik een 5D hebben dan zou ik ook tevreden zijn met de 16-35 maar ik zit met de 1D (met dus 1,3 crop) en dan zouden die enkele mm's echt wel welkom zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Net wat ik er ook van denk, 16mm op ff kun je al knappe dingen mee doen maar die 14mm ben ik echt benieuwd naar.
                      Nikon heeft ze al zo lang in hun assortiment zitten, hopelijk binnenkort Canon dan ook

grts
                      Sieg

Comment

Working...
                      X