Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 70-200mm VR II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon 70-200mm VR II

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    ik vindt het altijd wel grappig dat er bijna altijd bij staat "weinig gebruikt", hoe kun je zo'n toplens nu weinig gebruiken.

Ik heb de mijne verkocht omdat ik OF liever een lichtere lens heb, de F4, OF liever een met meer bereik (Sigma 120-300 OS). En zo heel slecht was de 1e versie 70-200 VR trouwens ook niet, ik heb hem jarenlang gehad op de Kodak SLR/n
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

ik vindt het altijd wel grappig dat er bijna altijd bij staat "weinig gebruikt", hoe kun je zo'n toplens nu weinig gebruiken.
      Ik denk dat ik de mijne 10x gebruikt heb, nekhernia, operatie, revalidatie en nu te zwaar.....
      Ik denk dikwijls aan verkopen maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen
      Maar alle lof over deze lens is gegrond, ze is gewoon super.
      D800 en een goed glasservies

Comment

Mijn 70-200 VRI heb ik al bij al een 15-tal keer gebruikt. Doet er niet toe, als ik ze van doen heb is ze er. En ze staat momenteel zelfs te koop in het kader van herinvestering.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Tja, vorig jaar mijn vr1 ingeruild voor de vr2, echter een aantal testfoto's gemaakt of de lens goed was.
          Daarna helaas gezondheidsproblemen opgelopen en tot nu toe niet meer gebruikt.
          Dus ja, het kan wel.
          Nikon en glaswerk

Comment

Working...
          X