Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzen vergelijk website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lenzen vergelijk website

Een aantal weken geleden kwam ik via via terecht op een website waar je 2 verschillende lenzen met elkaar kan vergelijken.
    Als ik me het goed herinner was de pagina in 2 gedeeld en aan de linker kant selecteer je een lens die je wilt vergelijken en hetzelfde doe je aan de rechterkant. Aan de hand van raster en lijnen kan je de scherpte dan beoordelen van de geselecteerde lenzen en dus ook snel switchen tussen deze twee lenzen om te vergelijken.
    Ik weet alleen niet meer waar ik die site kan vinden.
    Iemand een idee?

Mucho gracias
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

Re: lenzen vergelijk website

Read clear, detailed camera and lens reviews and recommendations. Get the latest Canon and Sony news and learn from our photography tips. For over 20 years, The-Digital-Picture.com is all about you and making your images amazing!

Is het deze?

Comment

Of is het deze ?
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Een van de beste sites hiervoor is deze:
        DXOMARK gives you the expert reviews on latest smartphones, cameras and speakers! We test and score smartphones for you to make a smart buying decision.
        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martien3 Bekijk bericht
          ja, gelijk erop....fantastisch

dat je bedankt bent wist je al he?
          Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
          www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
            ja, gelijk erop....fantastisch

dat je bedankt bent wist je al he?