Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 14-24mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon 14-24mm

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Ja, dat zijn volgens mij ook zeer gevaarlijke vloeistoffen.. Al bij al blijft het toch een nadeel als je geen bescherming op het frontelement kan draaien. Het is vlug gebeurt.
    Als ik geen foto aan het trekken ben hou ik m'n camera steeds met de lens naar beneden op zo'n feesten (gebruik nu geen 14-24, maar dat is om het even). Probeer ook niet er midden in te staan en je camera eventueel hoog boven je hoofd houden als je u verplaatst (want dan heb je de grootste kans op een douche).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Als ik geen foto aan het trekken ben hou ik m'n camera steeds met de lens naar beneden op zo'n feesten (gebruik nu geen 14-24, maar dat is om het even). Probeer ook niet er midden in te staan en je camera eventueel hoog boven je hoofd houden als je u verplaatst (want dan heb je de grootste kans op een douche).
      Dat doe ik ook, ik hou zelfs mijn hand soms aan de voorkant van de lens.
      Nuja het is puur een kwestie van voorzichtig te zijn. Met elk glas, filter of geen filter.

Comment

Ik heb voor mijn 14-24 een uv filter van fotodiox pro erop gezet. Systeem werkt goed en is goedkoper dan dat van Lee

Sent from my iPad using Tapatalk HD
        www.sterckxjef.be Nikon D7000 - Tamron 17/50mm f2.8 VC - Nikkor 80-400 VR - Nikkor 80-200 f2.8 -Nikkor 14-24 f2.8 - William optics 80ED zentihstar 545/1050 mm - ATIK 320e - Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 Bekijk bericht
          Ik heb voor mijn 14-24 een uv filter van fotodiox pro erop gezet. Systeem werkt goed en is goedkoper dan dat van Lee

Dan ben ik liever toch wat voorzichtig hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 Bekijk bericht

Dat is toch gewoon vragen om flare te krijgen als je dat ding er constant laat opzitten?
            Volgens de reviews van dat ding verminderd de kwaliteit enorm bij gebruik van deze filter.

Comment

Denk dat ik het bij voorzichtig ga houden, en er geen filter ga opzetten En inderdaad een goede tip om de lens op 24mm te zetten wanneer je ze niet gebruikt, dan zit het front element wat dieper.
              BD2718BE - Fuji addict

Comment

Working...
              X