Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Is??

Oorspronkelijk geplaatst door melanie97 Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie advies!

ik heb op deze site al verschillende mensen gezien die verwijzen naar de site van konijnenberg...
    Nu is mijn vraag of jullie hier al eens iets besteld hebben? En is dit dan een goede service, zijn jullie daar tevreden over?
    Want hier zijn de meeste toestellen toch goedkoper....
    Ze zijn beslist niet goedkoper dan elders en klantvriendelijkheid laat ook te wensen over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Ze zijn beslist niet goedkoper dan elders en klantvriendelijkheid laat ook te wensen over.
      Hangt af welke verkoper je treft. Ben er zaterdag geweest voor mijn 5DIII en had gelukkig een goede verkoper. Lens testen enzo was geen probleem.
      Je kan altijd bij Art en Craft ook eens kijken, ben ik persoonlijk ook zeer tevreden over.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
        Hangt af welke verkoper je treft....
        dat zou toch niet zo mogen zijn hè...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dat zou toch niet zo mogen zijn hè...?
          grt,bouk.
          Zou idd niet mogen maar tja ieder mens is niet hetzelfde he ... gelukkig.

Comment

Hoi,

ik wil zo rap mogelijk mijn eerste spiegelreflexcamera aanschaffen.
            Nu heb ik namelijk een zeer interessant (voor mij toch, denk ik! ) pakket gezien:
            de canon EOS 1100D + 18-55mm + 75-300mm

Nu is mijn vraag, op de meeste lenzen is een Image stabilisator, is dat echt nodig? Ik ken er nog niet veel van... Maar het is toch wel genoeg geld, dus wil ik een goede beslissing maken... En op deze lenzen zit geen IS...
            Dagdeal bij saturn. 600D + EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS voor 569 euro na 30 euro cashback aftrek. lijkt me mooie startcombo en je hebt nog wat "zoom"

Comment

Ik ben wel tevreden over Fotokonijnenberg (ik heb er in ieder geval toch nog nooit problemen mee gehad).

Het pakket dat je hebt gezien, dat staat in de folder van Carrefour.
              Het moet lukken dat je daar een verkoper treft die ook werkelijk iets van fotografie afweet...
              De lens die op de camera zit is een EF-S 18-55 f3,5-5,6 II, dat is inderdaad niet de gestabiliseerde versie.
              Hoewel een gestabiliseerde 18-55 soms wel handig kan zijn, is dat bij een tele eigenlijk nog veel meer het geval, omdat je die moeilijker stil kan houden.
              Dat is dan bij die 75-300 ook nog en probleem, een EF-S 55-250 IS is altijd een betere keuze dan de 75-300 voor een EF-S compatibele camera.
              Last edited by Black B@ndit; 12 juli 2013, 12:28.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Bedankt voor jullie advies!

ik heb op deze site al verschillende mensen gezien die verwijzen naar de site van konijnenberg...
                Nu is mijn vraag of jullie hier al eens iets besteld hebben? En is dit dan een goede service, zijn jullie daar tevreden over?
                Want hier zijn de meeste toestellen toch goedkoper....
                Ze hebben (naar mijn mening) de beste en duidelijkste website om te vergelijken. Ze zijn betrouwbaar, maar kamera expres en cameranu.nl zijn meestal goedkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  hoe komt dat...?
                  met IS is toch geen beter glas..?
                  grt,bouk.
                  Alleen Canon weet dat.
                  Het is simpel gezegd gewoon een verbeterd optisch ontwerp, NAAST de toevoeging van IS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
                    Ze hebben (naar mijn mening) de beste en duidelijkste website om te vergelijken. Ze zijn betrouwbaar, maar kamera expres en cameranu.nl zijn meestal goedkoper.
                    Beste site om te kunnen vergelijken is voor mij die van digicamshop.be . Over konijn zelf heb ik mixed feelings zoals ze het zeggen. Met hun algemene klanten dienst heb ik goede ervaringen. Het personeel in de winkel iets minder. Wat mij het meeste stoort is dat ze vooral pushen om te verkopen bij mensen die er niets van kennen. zo heb ik al meermaals mensen spullen zien meepakken die ze eigenlijk niet nodig hadden. En als ze bepaalde items moeten opzoeken is dit soms ook teveel moeite bij bepaalde verkopers.
                    Product kennis is niet altijd even goed bij alle verkopers. Zo kreeg ik onlangs nog een metz flits aangesmeerd terwijl ik een flits nodig had met hss. 3x gevraagd dat deze functie er opzat wat telkens bevestigd werd door de verkoper. Volgende dag terug kunnen rijden om de flits te halen waar ik eigenlijk voor ging.
                    Er werken ook heel bekwame mensen, helaas moet je een beetje geluk hebben met wie je treft.
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Working...
                    X