Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

    Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM: click

    f1.8 all the way... maar enkel voor crop camera's...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

    Er was hier al ergens een topic van toen die net was aangekondigd, maar toen wist niemand hoeveel die zou moeten kosten.
    Ik dacht ook dat ze een heel pak duurder zou worden dan 799 dollar.

    Waarschijnlijk heeft Sigma er bewust nog geen prijs op gezet, en afgewacht wat de reacties waren op de grote fotoforums om er dan pas een prijskaartje aan te hangen.
    Ik denk wel dat ze er heel wat verkocht krijgen voor die prijs.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

      prijs valt mij mee.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

        Komt ook in Sony en Pentax mount...wordt een leuke combinatie met sensorstabilisatie! Prijs is inderdaad best goed te noemen :-)

        Sigma is sterk bezig!

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

          nog info: click
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM: f1.8 all the way... maar enkel voor crop camera's...
            Inderdaad mooi super lichtsterk voor een zoom en nooit gezien denk ik, voor FF zijn deze waardes optisch onhaalbaar denk ik,

            een snel rekensommetje berekend op een beeldcirkel van 50mm brengt mij hier op een frontlensdiameter van 138,8 mm als ze dat zouden willen
            maken voor FullFrame, (puur theoretisch).

            Comment


            • #7
              Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Inderdaad mooi super lichtsterk voor een zoom en nooit gezien denk ik, voor FF zijn deze waardes optisch onhaalbaar denk ik,

              een snel rekensommetje berekend op een beeldcirkel van 50mm brengt mij hier op een frontlensdiameter van 138,8 mm als ze dat zouden willen
              maken voor FullFrame, (puur theoretisch).
              Olympus komt wel erg dicht met hun 14-35 F2 en 35-100 F2 é Wel mastodonten van lenzen

              Comment


              • #8
                Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

                Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                Olympus komt wel erg dicht met hun 14-35 F2 en 35-100 F2 é Wel mastodonten van lenzen
                Kan ook geen FF sensor aan hé. anders wordt hij allicht dikker dan hij lang is.

                As seen in the illustration above, the 14-35mm f2 SWD is a hefty lens for a normal zoom,
                especially when you consider that it has to serve a sensor whose diagonal is only half of that of a full frame on 35mm film.

                Comment


                • #9
                  Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

                  kan een leuke stadslens zijn voor met personen te werken met de bijhorende dof + de wide om veel omgeving mee te krijgen
                  Website: http://www.svisimaging.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

                    Ziet er iets leuk uit voor partyfotografen, die nog met DX werken.

                    Comment

                    Working...
                    X