Vandaag dit objectief gekocht bij Coolblue en vanavond gaan testen. Resultaten zijn heel goed. Enkel .... na een honderdtal clicks "valt" er precies altijd iets als de ontspanknop wordt losgelaten, bij het aan- en uitzetten en zelfs bij de overdracht van elke foto met eos utility. Is dit eigen aan dit objectief?????
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geluid SIGMA 150MM F/2.8 EX DG APO MACRO OS HSM CANON
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Geluid SIGMA 150MM F/2.8 EX DG APO MACRO OS HSM CANON
Sigma's OS is niet erg discreet, maar wel doeltreffend. Over het algemeen wordt aangeraden om de OS uit te schakelen voordat je de camera uitzet. Misschien "parkeert" het systeem dan, ik weet het niet. Maar zowel Nikon als Sigma adviseren dit, Canon weet ik niet.D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk berichtSigma's OS is niet erg discreet, maar wel doeltreffend. Over het algemeen wordt aangeraden om de OS uit te schakelen voordat je de camera uitzet. Misschien "parkeert" het systeem dan, ik weet het niet. Maar zowel Nikon als Sigma adviseren dit, Canon weet ik niet.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtBij Nikon heb ik dit nog nooit gehoord, vreemd.D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Op het gevaar een stomme vraag te stellen. Bij het internet zoeken naar deze lens vind ik "Sigma 150mm F2.8 IF EX APO DG OS HSM" maar ik vind ook "Sigma 150mm F2.8 EX DG OS HSM" dus zonder "IF" of "APO". Ik ken niks van Sigma en vroeg me af of dit 2 verschillende types zijn?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtOp het gevaar een stomme vraag te stellen. Bij het internet zoeken naar deze lens vind ik "Sigma 150mm F2.8 IF EX APO DG OS HSM" maar ik vind ook "Sigma 150mm F2.8 EX DG OS HSM" dus zonder "IF" of "APO". Ik ken niks van Sigma en vroeg me af of dit 2 verschillende types zijn?
De oudere Sigma 105mm macro had geen IF, die werd veel langer als die dichtbij moest scherpstellen, dat zie je niet bij de 150mm en 180mm macrolenzen van Sigma, maar ook de nieuwe 105 heeft samen met de OS ook IF gekregen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
Comment