Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke telelens alpha 390 voor airshows?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke telelens alpha 390 voor airshows?

Dag beste forumleden.

Ik ben in het bezig van een Sony alpha 390 camera.
    Dit met twee lenzen: DT 4-5.6/55-200 Sam en 3.5-5.6/18-55 Sam

Nu ben ik op zoek naar een perfecte telelens om airshows mee te fotograferen

Heb al een sigma 120/400 gehad maar die werkte niet in automatiche status (de camera bleef constant draaien aan de lens voor juiste scherpte maar stopte niet met regelen) en manueel was de scherpte heel moeilijk te regelen (1mm te veel aan de lensscherpte draaien en de foto was slecht)
    zeker als je bij airshows snel wil fotograferen en goede foto's wil.

Kan iemand mij een geschikte lens aanbevelen die wel automatisch en goede kwaliteit heeft?

Re: Welke telelens alpha 390 voor airshows?

Omdat er een nieuwe 70-400G uit is, kan je de oudere nu vaak tegen een "relatief betaalbare" prijs van 1000 à 1100 € 2de hands aanschaffen. Je moet niet twijfelen - da's de lens om voor te gaan. De 2e gen is nog beter ook sneller qua AF - maar is niet goedkoop.

Comment

Ik ben het volledig met Mutley eens!

Als je 1 keer goed wil kopen...dan is dit de lens!

En goedkoop alternatief is de Tamron 70-300USD (en niet de goedkoopste LD versie). Hiermee ben je iets van een 350 euro maximum kwijt.

Comment

Ik heb de Minolta 75-300mm,die ik eventueel verkoop,wegens niet gebruikt.Indien u wenst,mag u ze altijd eens komen proberen.
        Groeten

Comment

@ jozef: Deze lens ooit getest op airshows of ander actieshoots?

Comment

Working...
          X