Hey,
Op 27/4 heb ik, na veel opzoekwerk naar reviews van verschillende 'vakantie'lenzen, de Sigma 18-250 Macro lens gekocht bij FotoKonijnenberg. Normaal koop ik meestal online, maar in dit geval was er geen prijsverschil en wou ik toch wat garanties mbt service. Er rollen blijkbaar wel is minder scherpe exemplaren van de band bij de Sigma dus...
Eens thuisgekomen met de lens, zie ik dat er een stickertje opkleeft om online te registreren, waarbij men gratis een extra jaar garantie krijgt De lens meteen geregistreerd via m'n nieuwe account op Sigma Benelux en idd een garantieverlenging t/m 2016.
Enkele weken later krijg ik een nieuwsbrief van Sigma met reclame van de nieuwe cashback actie op deze lenzen. Meteen de voorwaarden gecheckt en jawel mijn aangekocht lens komt in aanmerking voor de 50 euro cashback Via een link op de nieuwsbrief enkele gegevens ingevuld (naam, adres, bankrek., serienr) en op 21 mei 2013 krijg ik reactie met details over wat er verder dient te gebeuren;
"Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u deze bevestigingsmail uit te printen en samen met de streepjescode van de doos, een kopie van de kassabon en een kopie garantiecertificaat verlengde garantie (met datum vermelding 2016) voor 28 juli 2013 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar..."
Geen idee wat men bedoelt met 'garantiecertificaat verlengde garantie', dan maar contact opgenomen met FotoKonijnenberg via Live-chat en gevraagd wat men hiermee bedoelt. Ik krijg niet echt een duidelijk antwoord, behalve dan dat ik moet registreren op de site van Sigma, hetgene reeds gebeurt was
Dan maar contact opgenomen met Sigmabenelux en zij beweren dat ik na registratie een PDF ontvang met vermelding van de verlengde garantie. Ik leeg uit in mijn antwoord dat ik idd geregistreerd heb en dat er idd bij mijn geregistreerde lens staat dat deze garantie werd verlengd, maar dat ik geen PDF heb ontvangen en dat ik deze ook nergens op de site terugvind
Op mijn vraag of ik een printscreen mag afdrukken en deze mag meesturen krijg ik reactie dat dit geen probleem is, zolang maar duidelijk is dat deze van de site komt.
Dus alles in de envelope en aangetekend verstuurt op 28 mei 2013.
Vandaag krijg ik een mail van Sigma dat ik niet in aanmerking kom voor de actie, omdat er geen PDF bij zit
Dan maar weer gereageerd;
"Deze lens werd correct geregistreerd op de site van SigmaBeNeLux, zoals u kan zien op de printscreen die bij mijn aangetekend schrijven zit.
Echter is er op geen enkele manier een PDF te vinden via de link die u net doorgaf. Er zijn enkel twee tabbladen waarop enerzijds mijn persoonlijke gegevens te zien zijn en op het andere tabblad mijn geregistreerde lens.
Dit werd reeds eerder gemeld, ik zal ook deze mail doorsturen tav u.
Blijkbaar maken jullie het de klant zeer moeilijk om effectief van deze cashback actie te kunnen genieten!"
Voorlopig nog geen reactie...
Op 27/4 heb ik, na veel opzoekwerk naar reviews van verschillende 'vakantie'lenzen, de Sigma 18-250 Macro lens gekocht bij FotoKonijnenberg. Normaal koop ik meestal online, maar in dit geval was er geen prijsverschil en wou ik toch wat garanties mbt service. Er rollen blijkbaar wel is minder scherpe exemplaren van de band bij de Sigma dus...
Eens thuisgekomen met de lens, zie ik dat er een stickertje opkleeft om online te registreren, waarbij men gratis een extra jaar garantie krijgt De lens meteen geregistreerd via m'n nieuwe account op Sigma Benelux en idd een garantieverlenging t/m 2016.
Enkele weken later krijg ik een nieuwsbrief van Sigma met reclame van de nieuwe cashback actie op deze lenzen. Meteen de voorwaarden gecheckt en jawel mijn aangekocht lens komt in aanmerking voor de 50 euro cashback Via een link op de nieuwsbrief enkele gegevens ingevuld (naam, adres, bankrek., serienr) en op 21 mei 2013 krijg ik reactie met details over wat er verder dient te gebeuren;
"Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u deze bevestigingsmail uit te printen en samen met de streepjescode van de doos, een kopie van de kassabon en een kopie garantiecertificaat verlengde garantie (met datum vermelding 2016) voor 28 juli 2013 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar..."
Geen idee wat men bedoelt met 'garantiecertificaat verlengde garantie', dan maar contact opgenomen met FotoKonijnenberg via Live-chat en gevraagd wat men hiermee bedoelt. Ik krijg niet echt een duidelijk antwoord, behalve dan dat ik moet registreren op de site van Sigma, hetgene reeds gebeurt was
Dan maar contact opgenomen met Sigmabenelux en zij beweren dat ik na registratie een PDF ontvang met vermelding van de verlengde garantie. Ik leeg uit in mijn antwoord dat ik idd geregistreerd heb en dat er idd bij mijn geregistreerde lens staat dat deze garantie werd verlengd, maar dat ik geen PDF heb ontvangen en dat ik deze ook nergens op de site terugvind
Op mijn vraag of ik een printscreen mag afdrukken en deze mag meesturen krijg ik reactie dat dit geen probleem is, zolang maar duidelijk is dat deze van de site komt.
Dus alles in de envelope en aangetekend verstuurt op 28 mei 2013.
Vandaag krijg ik een mail van Sigma dat ik niet in aanmerking kom voor de actie, omdat er geen PDF bij zit
Dan maar weer gereageerd;
"Deze lens werd correct geregistreerd op de site van SigmaBeNeLux, zoals u kan zien op de printscreen die bij mijn aangetekend schrijven zit.
Echter is er op geen enkele manier een PDF te vinden via de link die u net doorgaf. Er zijn enkel twee tabbladen waarop enerzijds mijn persoonlijke gegevens te zien zijn en op het andere tabblad mijn geregistreerde lens.
Dit werd reeds eerder gemeld, ik zal ook deze mail doorsturen tav u.
Blijkbaar maken jullie het de klant zeer moeilijk om effectief van deze cashback actie te kunnen genieten!"
Voorlopig nog geen reactie...
Comment