Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-250 Macro Cashback actie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 18-250 Macro Cashback actie

Hey,

Op 27/4 heb ik, na veel opzoekwerk naar reviews van verschillende 'vakantie'lenzen, de Sigma 18-250 Macro lens gekocht bij FotoKonijnenberg. Normaal koop ik meestal online, maar in dit geval was er geen prijsverschil en wou ik toch wat garanties mbt service. Er rollen blijkbaar wel is minder scherpe exemplaren van de band bij de Sigma dus...

Eens thuisgekomen met de lens, zie ik dat er een stickertje opkleeft om online te registreren, waarbij men gratis een extra jaar garantie krijgt De lens meteen geregistreerd via m'n nieuwe account op Sigma Benelux en idd een garantieverlenging t/m 2016.

Enkele weken later krijg ik een nieuwsbrief van Sigma met reclame van de nieuwe cashback actie op deze lenzen. Meteen de voorwaarden gecheckt en jawel mijn aangekocht lens komt in aanmerking voor de 50 euro cashback Via een link op de nieuwsbrief enkele gegevens ingevuld (naam, adres, bankrek., serienr) en op 21 mei 2013 krijg ik reactie met details over wat er verder dient te gebeuren;

"Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u deze bevestigingsmail uit te printen en samen met de streepjescode van de doos, een kopie van de kassabon en een kopie garantiecertificaat verlengde garantie (met datum vermelding 2016) voor 28 juli 2013 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar..."

Geen idee wat men bedoelt met 'garantiecertificaat verlengde garantie', dan maar contact opgenomen met FotoKonijnenberg via Live-chat en gevraagd wat men hiermee bedoelt. Ik krijg niet echt een duidelijk antwoord, behalve dan dat ik moet registreren op de site van Sigma, hetgene reeds gebeurt was

Dan maar contact opgenomen met Sigmabenelux en zij beweren dat ik na registratie een PDF ontvang met vermelding van de verlengde garantie. Ik leeg uit in mijn antwoord dat ik idd geregistreerd heb en dat er idd bij mijn geregistreerde lens staat dat deze garantie werd verlengd, maar dat ik geen PDF heb ontvangen en dat ik deze ook nergens op de site terugvind
    Op mijn vraag of ik een printscreen mag afdrukken en deze mag meesturen krijg ik reactie dat dit geen probleem is, zolang maar duidelijk is dat deze van de site komt.

Dus alles in de envelope en aangetekend verstuurt op 28 mei 2013.

Vandaag krijg ik een mail van Sigma dat ik niet in aanmerking kom voor de actie, omdat er geen PDF bij zit
    Dan maar weer gereageerd;
    "Deze lens werd correct geregistreerd op de site van SigmaBeNeLux, zoals u kan zien op de printscreen die bij mijn aangetekend schrijven zit.

Echter is er op geen enkele manier een PDF te vinden via de link die u net doorgaf. Er zijn enkel twee tabbladen waarop enerzijds mijn persoonlijke gegevens te zien zijn en op het andere tabblad mijn geregistreerde lens.
    Dit werd reeds eerder gemeld, ik zal ook deze mail doorsturen tav u.

Blijkbaar maken jullie het de klant zeer moeilijk om effectief van deze cashback actie te kunnen genieten!"

Voorlopig nog geen reactie...
    Last edited by Bobb; 30 mei 2013, 14:26.

Re: Sigma 18-250 Macro Cashback actie

grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het promotieproduct in de actieperiode (vanaf vrijdag 26 april 2013 en tot en met zondag 14 juli 2013) bij CameraTools en (b) Vul het online invulformulier in op www.sigmabeneluxdeals.com

Comment

Via een link op de nieuwsbrief enkele gegevens ingevuld (naam, adres, bankrek., serienr) en op 21 mei 2013 krijg ik reactie met details over wat er verder dient te gebeuren;

nooit doen..!!
        grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het promotieproduct in de actieperiode (vanaf vrijdag 26 april 2013 en tot en met zondag 14 juli 2013) bij CameraTools en (b) Vul het online invulformulier in op www.sigmabeneluxdeals.com
          Deze actie is niet enkel geldig bij Cameratools.nl Dit is geen actie van Cameratools, maar van Sigma en alle officiële verkopers komen in aanmerking.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Via een link op de nieuwsbrief enkele gegevens ingevuld (naam, adres, bankrek., serienr) en op 21 mei 2013 krijg ik reactie met details over wat er verder dient te gebeuren;

nooit doen..!!
          grt,bouk.
          Het gaat hier niet over een duister mailtje van één of andere 'bankinstelling' om mijn rekening te kunnen plunderen of iets dergelijks

Alles is correct verlopen, enkel doen ze moeilijk over een PDF die je niet te zien krijgt.
          Ondertussen nog geen reactie ontvangen...
          Last edited by Bobb; 31 mei 2013, 09:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
            ...

Het gaat hier niet over een duister mailtje van één of andere 'bankinstelling' om mijn rekening te kunnen plunderen of iets dergelijks

...
            dat weet je maar nooit.
            zou die gegevens nooit prijs geven hoor.
            maar een ieder zijn idee hè.
            succes.
            grt,bouk.

Comment

Vorig jaar een Sigma 24/70 2.8 gekocht bij Art&Craft, thuis geregistreerd en netje PDF afgedrukt...
              Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

Comment

Paar maand terug ook een sigma geregistreerd op hun site voor verlengde garantie. Ik dacht dat het me eerst ook niet lukte, paar keer opnieuw geprobeerd. Telkens zonder succes. Maar plots, en vraag me nu niet hoe ik het deed, geen idee meer, kreeg ik een mail met het PDF-documentje... Vond het toen ook écht vreemd. Het PDF-je kwam echt uit het niets é....wist totaal niet vanwaar die plots opdook. Misschien toch nog eens paar keer proberen opnieuw te registeren?

Groetjes
                Roeliee
                Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

Comment

Had sinds 30/5 geen reactie meer ontvangen mbt mijn laatste mail. Dan zelf nog maar is een laatste boze mail gestuurd, waarin ik heb geschreven dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in de klantenservice van Sigma en dat ik hier een topic heb geopend en een mail naar de consumentenbond heb verstuurd Nu kreeg ik meteen reactie met hun excuses en dat ze het meteen gaan nakijken en het nodige gaan doen...

Comment

10.De cashback t.w.v. €50,- incl. BTW zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van de volledige bescheiden uitgekeerd worden.
                    grt,bouk.

Comment

Bij mij is alles goed verlopen en het geld is deze week op mijn rekening gestort.

grts,
                      Rudi

Comment

Is uiteindelijk toch goed gekomen

Comment

Working...
                        X