Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp Aankoop 60D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hulp Aankoop 60D

Ik wil fotografie idd ineens aanleren op belangrijke momenten maar ga ervan uit dat dit soort toestellen standaard betere foto's zal trekken dan onze panasonic Lumix
    Kan dus wat op automatisch trekken en wat op manueel om te oefenen :x

IK ga hier straks vertrekken naar de winkel, mss als met flits zo moeilijk is, nog een vast lensje kopen om foto's mee te trekken dan :x

Allen enorm bedankt voor de hulp en antwoorden die ik hier gekregen heb!
    Later zullen jullie me terug horen met hulp om foto's te leren nemen wss ^^

Mvg Roald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RoaldVdB Bekijk bericht
      Ik wil fotografie idd ineens aanleren op belangrijke momenten maar ga ervan uit dat dit soort toestellen standaard betere foto's zal trekken dan onze panasonic Lumix
      Kan dus wat op automatisch trekken en wat op manueel om te oefenen :x

IK ga hier straks vertrekken naar de winkel, mss als met flits zo moeilijk is, nog een vast lensje kopen om foto's mee te trekken dan :x

Allen enorm bedankt voor de hulp en antwoorden die ik hier gekregen heb!
      Later zullen jullie me terug horen met hulp om foto's te leren nemen wss ^^

Mvg Roald
      Denk dat je beter af bent met een lumix LX7 ofzo. Compact en lichtsterk.
      Ik hoop dat je niet te ontgoocheld gaat zijn want in veel gevallen neem je met een reflex initieel geen (veel) betere foto's dan met een compact tenzij deze al heel oud is misschien.
      Als je zegt "nog een vast lensje kopen" dan kan je beter direct één defitige lens kopen mi maar blijkbaar vraag je wel raad maar doe je er weinig mee.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Beste,

Ik heb wel degelijk geluisterd naar al jullie raad en ga in de winkel zelf nog eens kijken. Voor mij is het gewoon allemaal heel lastig en er wordt veel verteld hier.
        Die 18-135 IS was blijkbaar geen slechte lens om mee te beginnen, is hier verteld, dus ging ik deze kopen. Dus ik luister wel
        Maar er worden veel kostelijke lenzen aangeboden hier maar als startende vind ik dit iets te duur om mee te beginnen. De enige was dan die Tamron en wie weet kom ik dan toch nog met dze 17-55 naar huis :x
        Ga nu vertrekken se

Mvg Roald

Comment

Beste,
          Voor mij is het gewoon allemaal heel lastig en er wordt veel verteld hier.
          tja...jij stelt toch vragen..?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het beste is zoals vele hier aanhalen naar een deftige winkel zoals konijnenberg waar kenners werken en daar advies te vragen. Je gaat jezelf wel wat tijd moeten geven om alles aan te leren, dat kost wel wat tijd.
            Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
            flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk bericht
              Het beste is zoals vele hier aanhalen naar een deftige winkel zoals konijnenberg waar kenners werken en daar advies te vragen. Je gaat jezelf wel wat tijd moeten geven om alles aan te leren, dat kost wel wat tijd.
              Konijnenberg? Slecht voorbeeld en te duur. Dan komt hij thuis met een sigma 17-70 2.8/4

Comment

Ben dus sinds gisterenavond in het bezit van de mooie 60D met de lens 18-135.
                Als ik op het punt sta een betere lens te kopen zal ik hiervoor wss nogmaals de hulp inroepen van al de lieve mensen hier, maar wss zal het eerst een tijdje leren fotograferen worden ^^

Vandaag al direct gemerkt wat ik allemaal moet leren, wou een een wit bloemetje trekken in de tuin, je zag de afscheiding van de bladjes niet maar was geheel wit in de kern, tijd om te lezen lezen en nog eens lezen om alles te leren en die soort fouten weg te krijgen!

Iedereen nogmaals dank voor de info. Heb mijn toestel trouwens in Art&Craft gekocht, deze winkel werd hier vermeld en prijzen waren daar ook ok. Over konijnenberg had ik hier al meerdere slechte posts gevonden dus daar bleef ik weg :x

Mvg Roald

Comment

Koop later een 50 F1.4 bij en je bent gesteld. Je hebt een goede keuze gemaakt, veel plezier ermee.
                  Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bvphotography Bekijk bericht
                    Koop later een 50 F1.4 bij en je bent gesteld. Je hebt een goede keuze gemaakt, veel plezier ermee.
                    50mm op crop als portret wel maar als walkaround toch beter de 35mm 1.4 sigma. Als 50mm natuurlijk de sigma 1.4

Comment

Ben dus sinds gisterenavond in het bezit van de mooie 60D met de lens 18-135.
                      Gefeliciteerd met de aankoop ! Ik ben sinds een week ook in het bezit van dezelfde camera , de 18-135 had ik al , en ben wel tevreden over de lens. Camera heb ik bij Konijnenberg gekocht ( wel in Nederland natuurlijk) en geen enkel probleem mee gehad , werd keurig de volgende dag geleverd. Heb wel meer spullen bij hun gekocht , telkens zonder problemen.

Hoe dan ook , heel veel plezier met je camera.
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                      X