Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji 35mm 1,4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fuji 35mm 1,4

Net de Fuji 35 mm 1,4 uitgepakt, dat alleen is al een genot omwille van de verpakking.... mooi, deze lens waardig want de eerste indrukken zijn fabuleus , ik ben geen optika techneut, maar heb al heel wat gerief versleten, en dit lijkt me een dijk van een lens.... Die EX-1 breng veel vreugde in mijn fotografisch leven.... en zeker met die 35mm. Nu nog uitkijken naar de 55 -200. Tot zover dit simpel verslagje 8
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Re: Fuji 35mm 1,4

veel plezier ermee.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

heb de Xpro1 met de 35mm , pracht toestel en pracht lens , nu de 18-55 gekocht om op vakantie te gaan en deze is ook een pracht lens , geen goedkoop materiaal maar je krijgt wel topafwerking voor die prijs .
      als je ze nog niet gezien zou hebben , ga op youtube de video's van Zack Arias eens bekijken

Comment

Ik wacht ook op de 55-200 om naast de 18-55 en de 14mm te gebruiken, ik vind de 35 te breed. Binnenkort staat er ook een 23mm f/1.4 op het programma. Ik twijfel om daar op te wachten OF de Fuji X100S aan te schaffen. De optische zoeker van de X100S is gewoon fenomenaal, ik heb er onlangs een hele dag kunnen mee werken, echt een subliem toestel.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
        X