Weet iemand waar ik een tweedehands Canon EF 17-40 mm f4.0 lens kan vinden, of te koop aanbied ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gezocht : Tweedehands Canon EF 17-40 mm f4.0
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Gezocht : Tweedehands Canon EF 17-40 mm f4.0
Rubriek aangeboden en/of gezocht, als je op deze site blijft.Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven
-
Re: Gezocht : Tweedehands Canon EF 17-40 mm f4.0
Oorspronkelijk geplaatst door Kristine Bekijk berichtdankje philippe, heb mijn zoekertje verhuisd naar het juiste forum...Moderator Note: Verhuisd?Opnieuw gepost zul je bedoelen.
Enkel een Moderator kan een fout geplaatste topic verhuizen. Gelieve in het vervolg gebruik te maken van het uitroeptekentje onderaan je topic, waarmee je alle Mods contacteert.
Moderator Note: En ik ga deze topic dan ook sluiten, omdat crossposting niet kan. Houd er rekening mee dat men in de Koopjeshoek enkel kan reageren via PB of email zo je je adres vrijgeeft, niet via discussie in de topic zelf.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment