Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lensbaby Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lensbaby Nikon

http://www.digicamshop.be/product-ga...amera-s/100733

Ik had graag eens gehoord of er mensen zijn die deze Lensbaby hebben aangekocht of gebruiken en of ze er content van zijn of niet zo content van zijn...Ik zou graag deze aankoop doen voor mijn Nikon D5100. Levert deze lensbaby mooie resultaten op of is het maar een commerciële uitvinding?

groetjes,
    Kyphotography
    www.kyphotography.be

Re: Lensbaby Nikon

alle fotomateriaal is een commerciële uitvinding maar met de lensbaby zijn leuke dingen te doen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Lensbaby: Optisch helemaal geen topper, maar tof om zo'n effect te krijgen in-camera. Weet wel dat dit allemaal ook mogelijk is achteraf, met gebruik van je gewone lenzen. Als je een echte Tilt-shift wil, zal dit je veel meer kosten, maar de resultaten zijn ook niet te vergelijken (normale toepassing van tilt-shift is om perspectief te corrigeren zoals schuine lijnen van een gebouw opnieuw recht krijgen).

Comment

Het woordje "al" in je vraag begrijp ik niet zo goed, want dit type is er al een tijd. Ik heb hem tenminste al een jaar of 2 dacht ik. Erg leuk (mits een beetje toegeknepen) op FX op formaat. Op DX kom je met dit brandpunt zelden op een leuke compositie.

Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Ik vind het persoonlijk een heleboel geld voor wat je krijgt. daarnaast denk ik ook dat het typisch zo'n ding is wat je een paar keer gebruikt en dat beu bent.

Comment

Working...
          X