Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF-S 24-70 f2.8 technisch mankement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: AF-S 24-70 f2.8 technisch mankement

    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Ja, er zijn van die charels die voor alles een advocaat nodig hebben. "Mijn advocaat" noemen ze die dan. Zielig ...
    Ja jong ik zit nou eenmaal in een business waar je niet zonder advocaat kunt. Zolang hij maar een fractie kost van wat hij opbrengt zal ik maar niet klagen zeker ?

    Weet je wat nog veel zieliger is ? 350 euro weggooien

    Comment


    • #17
      Re: AF-S 24-70 f2.8 technisch mankement

      Geachte Leonidas, we weten dat jij hier enkel komt om keet te schoppen en mensen te schofferen. Misschien best iets nuttigs komen vertellen voor de TS of beter nog, wegblijven ipv te komen verzuren ...
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: AF-S 24-70 f2.8 technisch mankement

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Geachte Leonidas, we weten dat jij hier enkel komt om keet te schoppen en mensen te schofferen. Misschien best iets nuttigs komen vertellen voor de TS of beter nog, wegblijven ipv te komen verzuren ...
        Het is geen Leonadis vrees ik, deze zou geen hoofdletterfouten maken.
        Nu, zo heftig reageren vraagt ook een reactie maar zal het beleefd houden.

        De prijs die ik kreeg was een geschatte kost want de lens was nog niet open gedaan geweest. De prijs wordt verkregen uit ervaring met gelijksoortige herstellingen maar weet men niet wat men nog kan tegenkomen als men de lens opent.
        Er is een wettelijke garantieperiode en als de lens een mankement vertoond na pakweg 5 jaar dan mag ik 5 aangetekende brieven schrijven van "mijn advocaat", de wet is wat ze is.
        Verder ga ik daar geen woorden meer aan vuilmaken.

        Comment

        Working...
        X